Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Perminov, Oleksandr"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування антикризової маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Біркрафт»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-29) Пермінов, Олександр Ігорович; Perminov, Oleksandr; Востряков, Олександр Володимирович
    Досліджено теоретичні і методичні засади формування маркетингової стратегії підприємства за умов кризових викликів зовнішнього середовища, виконано діагностику зовнішнього та внутрішнього середовища діяльності ТОВ «Біркрафт», обгрунтовано пропозиції щодо розробки та впровадження антикризової маркетингової стратегії ТОВ «Біркрафт». The theoretical and methodical foundations of the formation of the marketing strategy of the enterprise under the conditions of crisis challenges of the external environment were studied, the diagnosis of the external and internal environment of the activity of «Bіrcraft» LLC was performed, the proposals for the development and implementation of the anti-crisis marketing strategy of «Bіrcraft» LLC were substantiated.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback