Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Pilipchuk, V."

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-09-01) Земляков, Ігор Семенович; Zemlyakov, I.; Земляков, Игорь Семёнович; Пилипчук, Володимир Петрович; Pilipchuk, V.; Пилипчук, Владимир Петрович; Штуль, Валентин Петрович; Shtul, V.
    У статті розглянуто проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств, впровадження інструментарію бенчмаркінгу в процесі визначення найкращих практик серед них за комплексом маркетингу. Рекомендована модель удосконалення управління маркетингом оптових підприємств на основі вивчення практичного досвіду їх роботи. Розглянуто актуальні питання та взаємозв’язок стратегічного і поточного планування діяльності цих підприємств та контролю їх реалізації.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback