Browsing by Author "Pilipchuk, V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-09-01) Земляков, Ігор Семенович; Zemlyakov, I.; Земляков, Игорь Семёнович; Пилипчук, Володимир Петрович; Pilipchuk, V.; Пилипчук, Владимир Петрович; Штуль, Валентин Петрович; Shtul, V.У статті розглянуто проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств, впровадження інструментарію бенчмаркінгу в процесі визначення найкращих практик серед них за комплексом маркетингу. Рекомендована модель удосконалення управління маркетингом оптових підприємств на основі вивчення практичного досвіду їх роботи. Розглянуто актуальні питання та взаємозв’язок стратегічного і поточного планування діяльності цих підприємств та контролю їх реалізації.