Browsing by Author "Plakhtiy, M. O."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз зовнішніх та внутрішніх загроз функціонування електронного квитка на видовищні заходи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Бєгун, Анатолій Володимирович; Biehun, Anatolii; Бегун, Анатолий Владимирович; Плахтій, М. О.; Plakhtiy, M. O.; Осипова, Ольга Ігорівна; Osypova, Olga; Осипова, Ольга Игоревна; Урденко, Олександр Георгійович; Urdenko, O.; Урденко, Александр ГеоргиевичДіяльність з продажу електронних квитків повною мірою піддається, як традиційним бізнес-загрозам, так і загрозам електронної комерції, створеним технологіями електронного бізнесу та широким використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій. Загрози при операціях з продажу електронних квитків виникають практично на всіх етапах діяльності та зачіпають інтереси як продавців, так і покупців. Тому для компаній, що займаються продажем електронних квитків, очевидна необхідність комплексних заходів щодо виявлення та моніторингу таких загроз. Вирішення проблеми протидії загрозам безпеки підприємств, що здійснюють продаж електронних квитків на розважальні заходи, пов’язане насамперед із вирішенням питань захисту використовуваних у ньому інформаційних технологій, тобто забезпечення інформаційної безпеки. Класифікація загроз інформаційній безпеці є важливим етапом оцінки безпеки інформаційних систем та розробки заходів щодо забезпечення інформаційної безпеки підприємства. У даному дослідженні, яке має науково-методичний характер, класифіковано та систематизовано загрози, які супроводжують діяльність у сфері електронних квитків на розважальні заходи. Класифікація загроз інформаційній безпеці підприємств, що займаються продажем електронних квитків на розважальні заходи, здійснюється на основі поєднання таких критеріїв: 1) походження загрози: зовнішні та внутрішні загрози; 2) джерела загроз: загрози, викликані діяльністю людини; загрози, джерелом яких є програмне та апаратне забезпечення; загрози, які створює природне середовище; 3) намір реалізувати загрозу безпеці: навмисні та ненавмисні дії порушника. Результати класифікації загроз інформаційної безпеки можуть бути в подальшому використані в процесі проведення аудиту інформаційної безпеки підприємства. Також у роботі розглянуто конкретні програмні рішення для проведення аудиту інформаційної безпеки підприємства. E-ticketing activities are fully inherent in both traditional business threats and e-commerce threats posed by e-business technologies and the widespread use of computer and telecommunications technology. Threats in the sale of electronic tickets arise at almost all stages of activity and affect the interests of both sellers and buyers. Therefore, the need for comprehensive measures to identify and monitor threats is obvious to companies engaged in the sale of electronic tickets. The solution to the problem of counteracting the security threats of enterprises engaged in the sale of electronic tickets to entertainment events, primarily related to addressing the protection of information technology used in it, ie to ensure information security. The classification of threats to information security is an important step in assessing the security of information systems and the development of measures to ensure information security of the enterprise. In this study, which has a scientific and methodological nature, classified and systematized the threats that accompany the activities in the field of electronic tickets for entertainment events. The classification of threats to information security of enterprises engaged in the sale of electronic tickets to entertainment events is carried out on the basis of a combination of the following criteria: 1. The origin of the threat: external and internal threats. 2. Sources of threats: threats caused by human activities; threats, the source of which are software and hardware; threats posed by the natural environment. 3. Intention to realize a security threat: intentional and unintentional actions of the violator. The results of the classification of information security threats can be further used in the process of conducting an information security audit of the enterprise. Specific software solutions for conducting an information security audit of the enterprise are also considered.Item Огляд ключових технологічних трендів продажу квитків на видовищні заходи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Бєгун, Анатолій Володимирович; Biehun, Anatolii; Бегун, Анатолий Владимирович; Плахтій, М. О.; Plakhtiy, M. O.; Осипова, Ольга Ігорівна; Osipova, Olga; Осипова, Ольга Игоревна; Урденко, О. Г.; Urdenko, O. G.Продаж квитків сьогодні є не просто одним з етапів підготовки до видовищного заходу, але багатогранним і трудомістким процесом. І справа не тільки в мінливих перевагах аудиторії і вимогливості сучасного глядача. Стрімко розвиваються технології, способи прийому платежів і організації видовищного заходу, що створює нові виклики для всіх учасників ринку і ставить перед ними все складніші завдання. Особливо помітні технологічні зміни на ринку квитків на видовищні заходи. Паперові квитки на видовищні заходи поступово зникають. Електронні квитки хоча і користуються зараз найбільшою популярністю, незабаром можуть бути успішно замінені іншими інноваційними видами квитків. Серед основних технологічних трендів, що матимуть найбільший вплив на квиткову індустрію виділяють: використання смартфонів, смарт-годинників, мобільний тікетинг; технологію блокчейн і смарт-контракти; біометрична ідентифікація, зокрема за допомогою відбитків пальців і розпізнавання обличчя. Кожна із цих технологій покликана значно зменшити дві основні проблеми квиткового ринку — нерегульованість вторинного ринку та шахрайства, істотно підвищити захист квитка від підробки та несанкціонованого використання, а також зробити відвідування видовищних заходів безпечнішим і зручнішим для клієнтів. Проте ступінь проникнення та адаптації вищеназваних технологій у квиткову індустрію є різним. У даному дослідженні, що носить оглядовий характер, авторами на основі аналізу наукових та інтернет-джерел, ознайомлення з досвідом світових компаній-лідерів квиткової індустрії зроблено спробу систематизувати знання щодо новітніх технологій продажу квитків на видовищні заходи, що дозволило дійти до таких висновків. Для адаптації до технологічних змін у найближчі роки в квитковій індустрії організаторам і посередникам на ринку видовищних заходів у першу чергу необхідно звернути увагу на технологію мобільного тікетингу: дана технологія є найбільш вивченою, зручною для впровадження та пропонує низку переваг для всіх учасників квиткової індустрії. Розповсюдження смартфонів із вбудованим сканером відбитків пальців робить можливим поєднання технології мобільного тікетингу та біометричної ідентифікації, що дозволить суттєво спростити купівлю квитків, прохід на видовищні заходи та значно підвищити рівень захисту квитків від підробки та несанкціонованого використання. В перспективі потужнішими технологіями, що зможуть суттєво змінити квиткову індустрію, є технології блокчейну та розпізнавання обличчя. Проте в найближчі кілька років через недостатню вивченість, необхідність доопрацювання цих технологій і високу вартість їх упровадження, ці технології не набудуть широкого розповсюдження для продажу квитків на видовищні заходи, принаймні на українському ринку видовищних заходів. Ticket sales today are not just one of the stages of preparation for a spectacular event, but a multifaceted and time-consuming process. And it’s not just the changing preferences of the audience and the demands of the modern audience. Rapidly evolving technologies, methods of receiving payments and organizing a spectacular event, which creates new challenges for all market participants and poses increasingly difficult challenges. Technological changes in the market of tickets for entertainment events are especially noticeable. Paper tickets to entertainment events are gradually disappearing. Although e-tickets are now the most popular, they may soon be successfully replaced by other innovative types of tickets. Among the main technological trends that will have the greatest impact on the ticket industry are: the use of smartphones, smart watches, mobile ticketing; blockchain technology and smart contracts; biometric identification, in particular through fingerprints and face recognition. Each of these technologies is designed to significantly reduce the two main problems of the ticket market — unregulated secondary market and fraud, significantly increase the protection of the ticket from counterfeiting and unauthorized use, as well as make attending entertainment events safer and more convenient for customers. However, the degree of penetration and adaptation of the above technologies in the ticket industry is different. In the research, the authors based on the analysis of scientific and Internet sources, acquaintance with the experience of world leaders in the ticket industry, tried to systematize knowledge about the latest technologies for selling tickets to entertainment events, which led to such conclusions. To adapt to technological changes in the coming years in the ticket industry, organizers and intermediaries in the entertainment market must first pay attention to mobile ticketing technology: this technology is the most studied, easy to implement and offers a number of benefits for all participants in the ticket industry. The proliferation of smartphones with a built-in fingerprint scanner makes it possible to combine mobile ticketing technology and biometric identification, which will greatly simplify the purchase of tickets, access to entertainment events and significantly increase the level of protection of tickets against counterfeiting and unauthorized use. In the future, more powerful technologies that can significantly change the ticket industry are blockchain technology and face recognition. However, in the next few years, due to insufficient study, the need to refine these technologies and the high cost of their implementation, these technologies will not become widespread for the sale of tickets for entertainment events, at least in the Ukrainian entertainment market.