Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Polonets, Volodymyr"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-25) Полонець, Володимир Миколайович; Polonets, Volodymyr; Полонец, Владимир Николаевич
    Стаття, присвячується одній з найбільш актуальних проблем маркетингу, яка безпосередньо торкається практичного застосуванням стратегічного маркетингу та маркетингових концепцій на підприємствах. Проблематика статті полягає в площині знаходження відповідні на питання: «На основі яких показників мають формуватись маркетингові стратегії підприємства, за допомогою яких показників оцінювати їх ефективність»? У статті співставленні різні підходи до вирішення даної проблеми, виявлені спільні риси, зроблено порівняння концепцій кожної моделі. Розглянуті основні перешкоди, які виникають під час впровадження системи збалансованих показників на підприємстві, запропоновано їх класифікацію та шляхи подолання.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback