Browsing by Author "Ponomarenko, Igor"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2019) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrii; Федорченко, Андрей Васильевич; Пономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Igor; Пономаренко, Игорь ВитальевичПредмет дослідження – сукупність підходів щодо A/B-тестування сайту в рамках реалізації цифрової маркетингової стратегії компанії в мережі Інтернет. Метою написання статті є дослідження основних підходів стосовно реалізації A/B-тестування як дієвого інструменту підвищення рівня конверсії веб-сайту компанії. Методологія проведення роботи – системно-структурного та порівняльного аналізів (для формування механізму ефективного функціонування веб-ресурсу компанії); монографічного (при вивченні методів A/B-тестування основних елементів сайту компанії); економічного аналізу (при здійсненні оцінки конверсії внаслідок використання різноманітних елементів сайту). Результати роботи – визначено особливості A/B-тестування в сучасних умовах як важливого інcтрументу цифрового маркетингу в процесі побудови ефективної комунікації між компанією та її цільовою аудиторією. Розглянуто основні елементи веб-сайту, що тестуються з метою визначення оптимального варіанту позитивного сприйняття цільовою аудиторією. Досліджено основні сервіси та мови програмування, які застосовуються для проведення спліт-тестування сайтів. Висновки – використання A/B-тестування в рамках реалізації цифрової маркетингової стратегії дозволить компанії посилити комунікацію з цільовою аудиторією завдяки оптимізації сайту, що в кінцевому випадку позитивно вплине на зростання конверсії. The subject of the research is a set of approaches to A/B split testing of the site in the framework of the company’s digital marketing strategy implementation in the Internet. The purpose of writing this article is to study the main approaches to implementing A/B split testing as an effective tool for improving the conversion of a company website. Methodology. The research methodology is to use a system-structural and comparative analysis (for the formation of the company’s web resource effective functioning mechanism); monographic (when studying the methods of A/B split testing of the of the company site main elements); economic analysis (when implementing a conversion estimate as a result of using a variety of site elements). The scientific novelty consists the features of A/B split testing in modern conditions as an important digital marketing component in the process of constructing effective communication between the company and its target audience. The main elements of a web site tested to determine the optimal option for a positive perception of the target audience are considered. The main services and programming languages used for conducting split-testing of sites are investigated. Conclusions. The use of A/B split testing as part of the digital marketing strategy implementation will allow the company to enhance communication with the target audience through site optimization, which ultimately has a positive effect on conversion growth. Предмет исследования – совокупность подходов к A/B-тестированию сайта в рамках реализации цифровой маркетинговой стратегии компании в сети Интернет. Целью написания статьи является исследование основных подходов к реализации A/B-тестирования как действенного инструмента повышения уровня конверсии веб-сайта компании. Методология проведения работы – системно-структурного и сравнительного анализов (для формирования механизма эффективного функционирования веб-ресурса компании), монографического (при изучении методов A/B-тестирования основных элементов сайта компании), экономического анализа (при оценке конверсии в результате использования различных элементов сайта). Результаты работы – определены особенности A/B-тестирования в современных условиях как важного инcтрумента цифрового маркетинга в процессе построения эффективной коммуникации между компанией и ее целевой аудиторией. Рассмотрены основные элементы веб-сайта, которые тестируются с целью определения оптимального варианта позитивного восприятия целевой аудиторией. Исследованы основные сервисы и языки программирования, которые применяются для проведения сплит-тестирования сайтов. Выводы – использование A/B-тестирования в рамках реализации цифровой маркетинговой стратегии позволит компании усилить коммуникацию с целевой аудиторией благодаря оптимизации сайта, что в конечном итоге положительно повлияет на рост конверсии.Item Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингу(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2019) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrii; Федорченко, Андрей Васильевич; Пономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Igor; Пономаренко, Игорь ВитальевичПредмет дослідження – сукупність методів збору електронних адрес користувачів у рамках реалізації стратегії email-маркетингу компанії. Метою статті є дослідження основних підходів стосовно формування компанією бази email-адрес потенційних клієнтів для підвищення конверсії внаслідок використання комплексної стратегії email-маркетингу. Методологія проведення роботи – системно-структурний та порівняльний аналіз (для формування механізму ефективного функціонування email-маркетингу компанії); монографічний (при вивченні основних методів збору email-адрес потенційних клієнтів компанії); економічний аналіз (при оцінюванні конверсії внаслідок використання різноманітних підходів email-маркетингу). Результати роботи – визначено особливості функціонування email- маркетингу в сучасних умовах як важливого інcтрументу цифрового маркетингу в процесі побудови ефективної комунікації між компанією та її цільовою аудиторією. Розглянуто основні офлайн-способи збору поштових адрес потенційних клієнтів в рамках формування бази email та розкрито специфіку впливу на цільову аудиторію з метою добровільного надання нею контактної інформації. Досліджено основні онлайн-способи збору email потенційних клієнтів та наведено їх характеристику. Висновки – використання різноманітних методів збору електронних поштових адрес користувачів в рамках реалізації стратегії email-маркетингу дозволить компанії посилити комунікацію з цільовою аудиторією, що позитивно вплине на зростання конверсії. The subject of the research is a set of methods for collecting email- addresses of users as part of the implementation of the company’s email marketing strategy.The purpose of writing this article is to study the main approaches to the formation of the company’s base of potential customers emailaddresses to increase conversion as a result of using a comprehensive email-marketing strategy. Methodology. The research methodology is to use a combination of methods: system-structural and comparative analyzes (to form a mechanism for the effective functioning of the company’s email-marketing); monographic (when studying the basic methods of collecting email-addresses of the company potential customers); economic analysis (in assessing the conversion as a result of using various approaches of email-marketing). The scientific novelty consist features of email-marketing functioning in modern conditions are identified as an important tool of digital marketing in the process of building effective communication between a company and its target audience. The main offline ways of collecting postal addresses of potential customers in the framework of the email databases formation are considered, and the specifics of influencing the target audience with the aim of providing voluntary contact information are disclosed. The main online ways of potential clients collecting email are investigated and their characteristics are given. Conclusions. The use of various methods of collecting electronic postal addresses of users as part of the implementation of the email-marketing strategy will allow the company to enhance communication with the target audience, which ultimately will have a positive effect on conversion growth. Предмет исследования – совокупность методов сбора электронных адресов пользователей в рамках реализации стратегии email-маркетинга компании. Целью статьи является исследование основных подходов по формированию компанией базы email-адресов потенциальных клиентов для повышения конверсии в результате использования комплексной стратегии email-маркетинга. Методология проведения работы – системно-структурный и сравнительный анализ (для формирования механизма эффективного функционирования email-маркетинга компании); монографический (при изучении основных методов сбора email-адресов потенциальных клиентов компании); экономический анализ (при оценке конверсии в результате использования различных подходов email-маркетинга). Результаты работы – определены особенности функционирования email-маркетинга в современных условиях как важного инструмента цифрового маркетинга в процессе построения эффективной коммуникации между компанией и ее целевой аудиторией. Рассмотрены основные оффлайн-способы сбора почтовых адресов потенциальных клиентов в рамках формирования базы email и раскрыта специфика воздействия на целевую аудиторию с целью добровольного предоставления ею контактной информации. Исследованы основные онлайн-способы сбора email потенциальных клиентов и приведено их характеристику. Выводы – использование различных методов сбора электронных почтовых адресов пользователей в рамках реализации стратегии email-маркетинга позволит компании усилить коммуникацию с целевой аудиторией, что положительно повлияет на рост конверсии.