Browsing by Author "Ponomarenko, R. O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові активи в системі управління результативністю міжнародних компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Пономаренко, Р. О.; Ponomarenko, R. O.У статті доведено визначальну роль маркетингових активів в оцінці результативності діяльності компанії у форматі оціночної моделі «продуктивність-ефективність-результативність». Запропоновано єдиний, уніфікований підхід до ідентифікації елементів системи маркетингових активів компанії, а також обґрунтовано необхідність формування їх портфелю, як унікального набору та співвідношення аналізованих елементів системи. На основі запропонованого інтегрального підходу в даній статті визначено комплекс показників оцінки ефективності використання маркетингових активів, котрі поряд з традиційно застосовуваними фінансовими, можуть стати дієвим індикатором результативності діяльності компанії та реалізації маркетингових стратегій зокрема.