Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Pylypchuk, Volodymyr"

Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Using blockchain and machine learning technologies in marketing
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Holitsyn, Andrii; Голіцин, Андрій Миколайович; Голіцин, Андрій Миколаевич; Holitsyna, Svitlana; Голіцина, Світлана
  • No Thumbnail Available
    Item
    Виклики та інновації у взаємодії та адаптації учасників освітнього процесу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич; Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович
    Маркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; реакція на якісного і кількісного задоволення потреб і попиту. В процесі формування комплексу маркетингових комунікацій необхідно визначити їхню мету, цілі і завдання в умовах нестабільного конкурентного середовища. Ефективність інформаційного впливу на споживача з метою просування товарів або послуг визначається ефективністю функціонування комплексу маркетингових комунікацій.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел Викторович
    Проаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасний стан та напрямки розвитку асортименту послуг українських страховиків для роздрібного ринку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-06-08) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Лепілкін, С. В.; Lepilkin, S.
    У статті розглянуто сучасний стан сектору страхування фізичних осіб в Україні. Ґрунтовно проаналізовано асортиментний ряд страхових послуг, що пропонується громадянам. Розроблено рекомендації щодо поліпшення та подальшого розвитку асортименту страхових послуг для фізичних осіб.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Цифровізація промислового виробництва
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback