Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Radchenko, Anna-Mariia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислового підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Радченко, Анна-Марія Сергіївна; Radchenko, Anna-Mariia; Чабан, Віталій Григорович
    Визначено сутність та основні аспекти використання інтернет-середовища для просування продукції сучасного промислового підприємства. Проаналізовано господарську діяльність та надання загальної характеристики маркетингу підприємства ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД». Визначено ефективності використання інструментарію інтернет-маркетингу для просування продукції компанії. Сформовано комплекс рекомендацій. The essence and main aspects of the use of the Internet environment for the promotion of the products of a modern industrial enterprise are defined. Analyzed the economic activity and provided the general characteristics of the marketing of the enterprise «TERNOPIL'S DAIRY FACTORY» PJSC. The effectiveness of the use of Internet marketing tools for the promotion of the company's products has been determined. A set of recommendations was formed.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback