Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Riabko, Bohdan"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Розвиток міжнародної стратегії підприємства на прикладі ПРаТ «Вентиляційні системи»
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Рябко, Богдан Олегович; Riabko, Bohdan; Панченко, Євген Григорович
    Дана бакалаврська робота присвячена аналізу можливостей розвитку міжнародної діяльності компанії "Вентс". Автор розглядає теоретичні основи міжнародного стратегічного планування, включаючи сутність та основні типи міжнародних стратегій. Автор також досліджує світові тенденції розвитку машинобудування. У другому розділі аналізується діяльність компанії "Вентс", включаючи загальну характеристику компанії, конкурентне середовище на українському ринку вентиляторів та міжнародне конкурентне середовище на ринку вентиляторів. Третій розділ присвячений стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності на прикладі компанії "Вентс". У ньому розглядаються питання створення зарубіжних виробничих філій, розвитку мережі зарубіжних філій та управління брендом. На основі проведеного дослідження автор робить висновок, що для підвищення конкурентоспроможності компанії "Вентс" необхідно впроваджувати стратегічні зміни, пов'язані з розвитком міжнародної діяльності. This bachelor's thesis analyzes the possibilities of development of international activities of the company "Vents". The author examines the theoretical bases of international strategic planning, including the nature and main types of international strategies. The author also examines global trends in the development of mechanical engineering. The second section analyzes the activities of Vents, including a general description of the company, the competitive environment in the Ukrainian fan market and the international competitive environment in the fan market. The third section is devoted to the strategy of increasing international competitiveness using Vents as an example. It deals with the issues of establishing foreign production branches, developing a network of foreign branches and brand management. Based on the study, the author concludes that in order to increase the competitiveness of Vents, it is necessary to implement strategic changes related to the development of international activities.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback