Browsing by Author "Roiuk, Kseniia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Роюк, Ксенія Олександрівна; Roiuk, Kseniia; Зимбалевська, Юлія ВікторівнаУ роботі досліджено стратегічне значення екологічного маркетингу для ПрАТ «Оболонь» в умовах зростаючої екологічної свідомості споживачів. Проаналізовано позитивні тенденції, а також виявлено недоліки, зокрема, низьку ефективність реклами. Запропоновані стратегії розвитку екологічного маркетингу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії, з урахуванням росту екологічної свідомості споживачів. The strategic importance of environmental marketing for «Obolon» in the context of growing environmental awareness of consumers is investigated. Positive trends are analyzed, and shortcomings are identified, in particular, the low effectiveness of advertising. Strategies for the development of environmental marketing aimed at increasing the competitiveness and profitability of the company, taking into account the growth of environmental awareness of consumers, are proposed.