Browsing by Author "Rybak, Ihor"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління клієнтським досвідом банківської установи(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Рибак, Ігор Юрійович; Rybak, Ihor; Шатілова, Олена ВолодимирівнаУ роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти управління клієнтським досвідом бізнес-організації, охарактеризовано процес управління клієнтським досвідом, виокремлені особливості клієнтського шляху при взаємодії з комерційною банківською установою, охарактеризована господарська діяльність та проаналізований клієнтський шлях при взаємодії з АТ КБ «ПриватБанк», обґрунтовані заходи з удосконалення управління клієнтським досвідом АТ КБ «ПриватБанк» і розроблено комплекс організаційного забезпечення їх реалізації. The study explores theoretical and practical aspects of client experience management in a business organization. It characterizes the process of client experience management and highlights the features of the client journey when interacting with a commercial banking institution. The economic activity and client journey when interacting with JSC CB «PrivatBank» are described and analyzed. Measures to improve client experience management at JSC CB «PrivatBank» are substantiated, and a comprehensive organizational framework for their implementation is developed.Item Управління клієнтським досвідом компанії в умовах конкуренції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-08) Шатілова, Олена Володимирівна; Shatilova, Olena; Рибак, Ігор; Rybak, IhorУ роботі подані результати дослідження актуальної проблематики управління клієнтським досвідом компанії в умовах конкуренції. Проаналізовано розуміння сутності клієнтського досвіду. Виокремлено ключові етапи, яких слід дотримуватися в процесі удосконалення управління клієнтським досвідом. Охарактеризовано метрики, які можуть використовуватися для ідентифікації “портрету клієнта” та його “клієнтського шляху”. The paper presents the results of a study of the actual problems of managing the company's customer experience in a competitive environment. The understanding of the essence of customer experience is analysed. The key stages that should be followed in the process of improving customer experience management are highlighted. The metrics that can be used to identify the "customer portrait" and his "customer journey" are characterised.