Browsing by Author "Sadlivska, Olesia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Садлівська, Олеся Василівна; Sadlivska, Olesia; Шевченко, Олена ЛеонідівнаКваліфікаційна магістерська робота аналізує та вдосконалює маркетингову стратегію підприємства з метою збільшення його конкурентоспроможності. Дослідження включає аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, обґрунтування вибору стратегії, розробку напрямків удосконалення та економічну доцільність запропонованих заходів. Об’єктом є маркетингова стратегія, а предметом – шляхи її вдосконалення. Дослідження базується на прикладі АТ «Концерн Галнафтогаз», що має високу ринкову частку в Україні. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних пропозицій для поліпшення стратегії підприємства. The qualifying master’s thesis analyzes and improves the company’s marketing strategy in order to increase its competitiveness. The study includes the analysis of the external and internal environment, the justification of the choice of strategy, the development of areas for improvement and the economic feasibility of the proposed measures. The object is the marketing strategy, and the subject – the ways of its improvement. The study is based on the example of JSC Concern Galnaftogaz, which has a high market share in Ukraine. The practical significance of the work consists in the development of specific proposals for improving the company’s strategy.