Browsing by Author "Say, Daria"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сегментування споживачів нової генерації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Сай, Дарія Валеріївна; Say, Daria; Сай, Дарья ВалерьевнаСтаття присвячена дослідженню поведінки споживачів з урахуванням їх когнітивних характеристик. Виокремлено основні ознаки сучасних підходів до класифікації таких споживачів, наголошено на необхідності вивчення постійних змін життєвих стилів суспільства, створення маркетингових комунікаційних програм з урахуванням нових, відмінних від попередніх поколінь, цінностей та особливостей споживчої поведінки. Успіх реалізації таких маркетингових програм залежить від ефективності прогнозування майбутніх вимог молоді, перспектив розвитку потреб, а також правильності виокремлення цільових аудиторій, їх інтересів, уявлень про бренди.