Browsing by Author "Sereda, Anastasiia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка веб-застосунку для агенції нерухомості з функціями підтримки роботи рієлтора(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Середа, Анастасія Дмитрівна; Sereda, Anastasiia; Зінов’єва, Ірина СергіївнаКваліфікаційний бакалаврський проект присвячений розробці веб-застосунку, який може використовуватися агенцією нерухомості та передбачає впровадження функцій необхідних для рієлторів. В роботі наведено опис предметної галузі, об'єкту вивчення та дослідження, висвітлена проблема пошуку способів досягнення поставлених задач та обґрунтовано методи проектування веб-застосунку, наведено опис технічного, програмного, інформаційного забезпечення веб-застосунка та готову реалізацію. The qualifying bachelor project is devoted to the development of a web application that can be used by a real estate agency and involves the implementation of functions necessary for realtors. The work provides a description of the subject area, the object of study and research, highlights the problem of finding ways to achieve the set goals and substantiates the methods of web application design, provides a description of the technical, software, and information support of the web application and the ready implementation.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Середа, Анастасія Костянтинівна; Sereda, Anastasiia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаНа основі здійсненого комплексного аналізу теоретичних, методичних та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю ГО «Українська асоціація маркетингу» розроблено обґрунтовані пропозиції для її удосконалення. Проведено аналіз теоретико-методологічних засад управління маркетингом та визначено актуальний стан маркетингової діяльності організації. Вивчено сучасні тенденції зовнішнього середовища, що впливають на маркетингову діяльність, та проведено оцінку ефективності існуючих маркетингових стратегій. Результатом є розробка конкретних рекомендацій з оптимізації та модернізації маркетингу. Оцінено ефективність впроваджених інструментів та визначено перспективи розвитку маркетингової діяльності асоціації. On the basis of a comprehensive analysis of the theoretical, methodological and practical aspects of managing the marketing activities of the Public Organization «Ukrainian Marketing Association», reasonable proposals for its improvement have been developed. The theoretical and methodological foundations of marketing management are analyzed and the current state of the organization’s marketing activities is determined. The current trends in the external environment that affect marketing activities are studied, and the effectiveness of existing marketing strategies is evaluated. The result is the development of specific recommendations for optimizing and modernizing marketing. The effectiveness of the implemented tools is evaluated and the prospects for the development of the association’s marketing activities are determined.