Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Sharova, Alisa"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку В2В
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Шарова, Аліса Юріївна; Sharova, Alisa; Кудирко, Ольга Василівна
    У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингу у В2В діяльності; описуються особливості застосування маркетингу ТОВ «АГРО-ОВЕН»; аналізуються напрямки вдосконалення маркетингових методів підприємства. Результатом проведеного дослідження стали рекомендації з покращення маркетингових стратегій. The work examines the theoretical foundations of marketing in B2B activity; the features of the marketing application of «AGRO-OVEN» LLC are described; directions for improving the company's marketing methods are analyzed. The result of the research was recommendations for improving marketing strategies.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback