Browsing by Author "Shchukina, Emma"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Навчання академічного письма англійською мовою(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Щукина, Эмма ИвановнаСтаття присвячена навчанню академічного письма у немовних вищих навчальних закладах, розглянуто типові труднощі навчання академічного письма, типи та структура есе. This article is devoted to the issue of teaching academic writing at non-linguistic tertiary schools. It examines the typical difficulties of academic writing, describes the types and structure of an essay.Item Особливості організації занять з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей у період воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Щукина, Эмма Ивановна; Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Белякова, Ольга Владимировна; Bieliakova, OlhaВ роботі розглядаються особливості організації занять з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей у період воєнного стану в світлі основних глобальних тенденцій розвитку освіти. This work deals with some features of the organization of foreign language training for the students of non-linguistic specialties, during war, in the light of global trends of education development.Item Формування іншомовної професійної компетентності у майбутніх фахівців з економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Щукина, Эмма ИвановнаСтаття присвячена питанню вдосконалення навчання іноземної мови у немовних ЗВО в сучасних умовах. Розглянуто питання формування іншомовної професійної компетентності студентів. Обговорено основні шляхи та переваги використання інноваційних технологій у навчальному процесі. The article deals with the issue of improvement of teaching foreign languages in non-linguistic tertiary schools. The issue of the professionally oriented approach to teaching is considered. The significance of the usage of special innovative technologies is defined.