Browsing by Author "Shevchenko, Valeriia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Сталий розвиток міжнародного маркетингу в секторі екологічних послуг європейських країн(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-22) Шевченко, Валерія Миколаївна; Shevchenko, Valeriia; Руденко-Сударєва, Лариса ВолодимирівнаДипломна робота «Сталий розвиток міжнародного маркетингу в секторі екологічних послуг європейських країн», складається з 2 частин. Перша частина описує теоретичні основи сталого розвитку міжнародного маркетингу в сфері екологічних послуг. Опис сучасних світових тенденцій сталого розвитку міжнародного маркетингу в секторі екологічних послуг проводиться у другому розділі роботи. В цьому розділі описаний європейський досвід маркетингу в секторі екологічних послуг, міжнародне регулювання маркетингу в секторі екологічних послуг європейських країн та міжнародний маркетинг в секторі екологічних послуг: порівняння України та ЄС. The thesis "Sustainable development of international marketing in the sector of environmental services of European countries" consists of 2 parts. The first part describes the theoretical foundations of sustainable development of international marketing in the field of environmental services. The description of modern world trends of sustainable development of international marketing in the sector of environmental services is carried out in the second section of the work. This section describes the European experience of marketing in the sector of environmental services, international regulation of marketing in the sector of environmentalservices of European countries and international marketing in the sector of environmental services: a comparison of Ukraine and the EU.Item Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Шевченко, Валерія Олександрівна; Shevchenko, Valeriia; Банщиков, Петро ГавриловичМаркетинг - важливий елемент сучасної організації. Його цілі: підвищення впізнаваності бренду, збільшення ринкової частки, виведення на нові ринки, підвищення рентабельності та залучення нових клієнтів. Маркетингова стратегія включає ціннісну пропозицію, повідомлення про бренд та інші елементи. Крамниця «Yak Sobi» пропонує оформлення букетів, подарункове пакування та догляд за рослинами. В умовах негативного макросередовища їй важливо використовувати свої сильні сторони, розширювати співпрацю та проводити майстер-класи з флористики. Marketing is an essential element of modern organizations. Its goals include enhancing brand recognition, increasing market share, expanding into new markets, improving profitability, and attracting new customers. A marketing strategy encompasses value proposition, brand messaging, and other elements. «Yak Sobi» store offers bouquet arrangements, gift packaging, and plant care services. In an unfavorable macro environment, it is important for them to leverage their strengths, expand partnerships, and conduct floral design workshops.