Browsing by Author "Shkatunova, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування та розвиток корпоративної культури(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Шкатунова, Анна Олександрівна; Shkatunova, Anna; Щетініна, Людмила ВалеріївнаУ глобалізованому світі зі зростанням конкуренції на ринку, корпоративна культура стає вирішальним фактором успіху для підприємства. Важливо не тільки створити власну культуру, але й активно розвивати її, забезпечуючи конкурентоспроможність організації. На сьогоднішній день корпоративна культура впливає на багато аспектів підприємства, таких як мотивація співробітників, плинність кадрів, ефективність роботи та конфлікти на робочому місці. Більше того, корпоративна культура може вплинути й на репутацію підприємства, що є особливо важливим в умовах цифрової економіки та соціальних мереж, адже негативний імідж може спричинити втрату клієнтів, партнерів та навіть інвесторів. Саме тому, в сучасних умовах, її формування та розвиток є важливою складовою стратегії розвитку підприємства. In a globalized world with increasing competition in the market, corporate culture is becoming a decisive success factor for an enterprise. It is important not only to create your own culture, but also to actively develop it, ensuring the competitiveness of the organization. Corporate culture affects many aspects of an enterprise, such as employee motivation, employee turnover, performance, and workplace conflict. Moreover, corporate culture can affect the company's reputation, which is especially important in the digital economy and social networks, because a negative image can cause the loss of customers, partners and even investors. That is why, in modern conditions, its formation and development is an important component of the company's development strategy.