Browsing by Author "Shuliak, Dmytro"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальність цифровізації страхового бізнесу на тлі сучасних соціально-економічних і геополітичних викликів(Громадська організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління», 2022) Охрименко, Ірина Борисівна; Okhrymenko, Iryna; Охрименко, Ирина Борисовна; Шуляк, Дмитро Антонович; Shuliak, DmytroУ статті розглянуто актуальне питання трансформацій у страховому бізнесі, які пов’язані із глобальними процесами цифровізації у світі. Наголошується, що процеси глобалізації фінансових ринків у світовій економіці вже суттєво трансформували відносини страхових компаній з агентами на ринку та спонукали до модернізації у бізнес-моделях і технологічних процесах. Окрема увага у статті приділена перевагам впровадження цифрових інновацій у страхуванні, їх особливостям і ролі FinTech стартапів у сучасних трансформаціях на фінансовому ринку. Зокрема: визначено місце страхових компаній у топ напрямків спецiалiзацiї FinTech компанiй України; визначено чинники зростання частки онлайн-страхування у світі; охарактеризовано переваги продажу страхових послуг через маркетплейси та інші он-лайн канали; зазначено лідерів InsurTech в Україні та перспективи впровадження інновацій у страхуванні. Зроблено висновок про незворотність процесів глобальної цифровізації економічного і фінансового простору та необхідність їх продовження в Україні. Окрема увага у дослідженні приділена аналізу змін на страховому ринку України, які відбуваються на тлі повномасштабного воєнного вторгнення російської федерації. За результатом аналізу стану страховиків України, зроблено висновок, що набутий рівень діджиталізації фінансового простору виступив позитивним важелем збереження фінансової стабільності для українських страхових компаній і дозволив їм у короткий час переформувати переважаючу більшість бізнес-процесів і комунікацій з клієнтами у дистанційний формат. Такі трансформації дозволили швидко відновити роботу, ISSN (рrint) 2708-7530 Наукові перспективи No 8(26) 2022 187 утримати на належному рівні основні фінансові показники і навіть зберегти прибутковість діяльності. Наведено подібні позитивні результати від діджиталізації для банків, фінансів і суспільства у цілому. На цьому підґрунті акцентовано, що досягнення діджиталізації у фінансовому просторі, які сталися в Україні протягом останніх років, мають бути збережені і подовженні задля ефективного розвитку страхування і всього фінансового сектору. За підсумком дослідження виділено категорії позитивних змін у страховому бізнесі, що вже сталися завдяки діджиталізації і мають продовжуватися надалі. Зроблено загальний висновок про беззаперечну актуальність і важливість подальшого просування цифрових інновацій у страхуванні в цілях вдосконалення комунікацій, каналів продажів та бізнес-процесів. Це у підсумку допоможе галузі подолати кризу і сприятиме подальшому ефективному розвитку. The article deals with the topical issue of transformations in the insurance business, which are connected with the global processes of digitization in the world. It is emphasized that the processes of globalization of financial markets in the world economy have already significantly transformed the relations of insurance companies with agents in the market and prompted modernization in business models and technological processes. Special attention is paid in the article to the advantages of implementing digital innovations in insurance, their features and the role of FinTech startups in modern transformations in the financial market. In particular: the place of insurance companies in the top areas of specialization of FinTech companies of Ukraine was determined; the factors of growth of the share of online insurance in ISSN (рrint) 2708-7530 Наукові перспективи No 8(26) 2022 188 the world are determined; the advantages of selling insurance services through marketplaces and other online channels are described; the leaders of InsurTech in Ukraine and the prospects for introducing innovations in insurance are indicated. The conclusion is made about the irreversibility of the processes of global digitalization of the economic and financial space and the need for their continuation in Ukraine. Special attention in the research is given to the analysis of changes in the insurance market of Ukraine, which are taking place against the background of the full-scale military invasion of the russian federation. According to the analysis of the state of Ukrainian insurers, it was concluded that the acquired level of digitalization of the financial space acted as a positive lever for maintaining financial stability for Ukrainian insurance companies and allowed them to reshape the vast majority of business processes and communications with clients into a remote format in a short time. Such transformations made it possible to quickly resume work, maintain the main financial indicators at the appropriate level and even maintain the profitability of the activity. Similar positive outcomes from digitization for banks, finance and society as a whole are presented. On this basis, it is emphasized that the achievements of digitization in the financial space, which have taken place in Ukraine in recent years, should be preserved and extended for the effective development of insurance and the entire financial sector. As a result of the study, the categories of positive changes in the insurance business that have already occurred thanks to digitalization and should continue in the future are highlighted. A general conclusion was made about the undeniable relevance and importance of further promotion of digital innovations in insurance in order to improve communications, sales channels and business processes. This will ultimately help the industry to overcome the crisis and contribute to further effective development.Item Формування комплексного продукту як імператив конкурентної трансформації традиційного банкінгу: організаційні основи на базі банкострахування та комплаєнс супровід(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2024) Охрименко, Ірина Борисівна; Okhrymenko, Iryna; Шуляк, Дмитро Антонович; Shuliak, Dmytro; Литвиненко, Євген Олександрович; Lytvynenko, YevhenВ статті подається авторське трактування поняття комплекс-ного продукту банківської екосистеми як орієнтованого на задоволення потреби клієнта у поєднанні банківських і небанківських послуг, інтегрованих у єдиний продукт з урахуванням цифрової платформи банку. При формуванні комплексного продукту автоматизуються всі операційні процеси (від рекомендацій та ідентифікації особистості до постсервісного обслуговування), що дозволяє стандартизувати якість і знизити собівартість. Показано, що виділення комплексного продукту дає змогу глибоко вивчити діяльність банку в рамках екосистемної моделі, особливості її реалізації та взаємодії з екосистемними партнерами. Зокрема, слід приділити особливу увагу вивченню життєвого циклу комплексного продукту банківської екосистеми, а також ціноутворенню й управлінню клієнтською базою. Розкриття цих питань дозволяє підвищити ефективність екосистемної моделі банківської діяльності, що сприятиме стійкості фінансової системи загалом. У статті розглядаються перспективи та проблеми розвитку продуктів для масового клієнта. В основі запропонованого дослідження лежить новий погляд на продажу банківських продуктів – з точки зору клієнта на пропозиції банку. Автори акцентують увагу на найбільш затребуваній на сьогоднішній день стратегії пакетування банківських продуктів, яка може широко використовуватися на рівні як головного банку, так і конкретного офісу продажів. Вона передбачає розгляд наявних продуктів як окремих позицій каталогу взаємопов'язаних послуг та дозволяє визначити та сформувати набір продуктів, які повністю задовольняли б потреби клієнта, гарантуючи цим найкращу взаємодію із ним. Окремим дуже актуальним напрямком конкурентної трансформації традиційного банкінгу в Україні є інтеграція банків і страхових компаній. Однією з домінуючих світових тенденцій вважається взаємне проникнення банківського та страхового ринків, синтез їх послуг з метою реалізації як банківських, так і страхових продуктів. Зокрема, їх інтеграція у формі банкострахування. Незважаючи на теоретичну доцільність фінансової конвергенції та фінансової інтеграції банків та страхових компаній, ступінь поширення концепції банкострахування відрізняється по регіонах світу. Прискореними темпами концепція банкострахування реалізується у країнах європейського та азіатсько-океанічного регіонів. У Західній Європі та США концепція банкострахування отримала практичну реалізацію в умовах зрілого та стабільного фінансового ринку. У вітчизняних умовах, хоча в цілому наслідує світовий досвід, банкострахування має особливості. Окрему увагу автори концентрують на питанні комплаєнс супроводу, який дозволить виключити приводи для виникнення претензій з боку регулятора та контрагентів. The article presents the author's interpretation of the conceptof a complex product of the banking ecosystem as aimed at satisfying the client's needs in a combination of banking and non-banking services integrated into a single product taking into account the bank's digital platform. When forming a complex product, all operational processes are automated (from recommendations and identification of a person to post-service), which allows to standardize quality and reduce cost. It is shown that the selection of a complex product makes it possible to deeply study the activities of the bank within the framework of the ecosystem model, the peculiarities of its implementation and interaction with ecosystem partners. In particular, special attention should be paid to the study of the life cycle of the complex product of the banking ecosystem, as well as pricing and management of the client base. Disclosure of these issues allows to increase the effectiveness of the ecosystem model of banking activity, which will contribute to the stability of the financial system in general.The article examines the prospects and problems of product development forthe mass client. The basis of the proposed study is a new look at the sale of bank products - from the client's point of view on the bank's offers. The authors focus on the most popular today's banking product packaging strategy, which can be widely used at the level of both the main bank and a specific sales office. It provides consideration of available products as separate items of the catalog of interconnected services and allows to define and form a set of products that would fully satisfy the client's needs, thereby guaranteeing the best interaction with him. The integration of banks and insurance companies is a very relevant direction of the competitive transformation of traditional banking in Ukraine. One of the dominant global trends is the mutual penetration of the banking and insurance markets, the synthesis of their services in order to sell both banking and insurance products. In particular, their integration in the form of bancassurance. Despite the theoretical expediency of financial convergence and financial integration of banks and insurance companies, the degree of spread of the concept of bancassurance differs by region of the world. The concept of bancassurance is being implemented at an accelerated pace in the countries of the European and Asian-Oceanic regions. In Western Europe and the USA, the concept of bancassurance has received practical implementation in the conditions of a mature and stable financial market. In domestic conditions, although in general it follows world experience, bancassurance has peculiarities.The authors focus special attention on the issue of support compliance, which will allow to exclude reasons for claims from the regulator and counterparties.Item Інновації Open-banking у розвитку банкострахування(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2023) Охрименко, Ірина Борисівна; Okhrymenko, Iryna; Охрименко, Ирина Борисовна; Шуляк, Дмитро Антонович; Shuliak, DmytroУ статті розглянуто актуальне питання трансформацій у банківскому і страховому бізнесі, які пов’язані із глобальними процесами інтеграції і цифровізації у фінансовому просторі. Наголошується, що процеси глобалізації фінансових ринків у світовій економіці вже суттєво трансформували відносини і банків, і страхових компаній та спонукали до модернізації у бізнес-моделях і технологічних процесах. Головна увага у статті приділена інноваціям Open banking, які сьогодні виступають потужним трендом фінансових інновацій, зокрема вивченню впливу Open banking на діяльність агентів ринку платіжних послуг. Окрема увага у статті присвячена вивченню впливу інновацій відкритого банкінгу на розвиток банкострахування в Україні. Зокрема: визначено сутність і основні тенденції розвитку банкострахування на сучасному етапі, підкреслено важливість цифрових інновацій у діяльності банків і страхових компаній, а також вказано на значний синергетичний ефект використання цифрових технологій і інновацій банкострахування для діяльності банків і страхових компаній. Розкрито сутність і надано основні характеристики стандарту Open banking, цілі, переваги і можливості його впровадження для різних агентів фінансового ринку, охарактеризовано стан та перспективи розвитку відкритого банкінгу в Укра їні і світі, а також потенційні проблеми його реалізації. Обгрунтовано, що можливості і переваги відкритого банкінгу можуть і мають бути використані банками і страховими компаніями в контексті розвитку банкострахування. За результатом вивчення інновацій відкритого банкінгу і особливостей банкострахування запропоновано перелік дій, які допоможуть банкам і страховим компаніям підготуватися до впровадження в Україні Open banking. Це дозволить банкам і страховим компаніям вдало використати можливості Інновацій відкритого банкінгу на користь розвитку банкострахування і підвищення ефективності власного бізнесу. Зроблено загальний висновок про беззаперечну актуальність і важливість впровадження відкритого банкінгу у фінансовому просторі Україні в контексті розвитку інноваційних технологій, розвитку конкуренції на фінансовому ринку, а також, враховуючи євроінтеграційний рух України. Грунтовне вивчення Open banking і адаптація діяльності провайдерів ринку фінансових послуг до стандартів відкритого банкінгу дозволить і банкам, і страховим компаніям надавати послуги нової якості, скориставшись як наробками банкострахування, так і можливостями відкритого банкінгу. The article discusses the topical issue of transformations in the banking and insurance business, which are related to the global processes of integration and digitization in the financial space. It is emphasized that the processes of globalization of financial markets in the world economy have already significantly transformed the relations of both banks and insurance companies and prompted modernization of business models and technological processes. The main attention in the article is given to Open banking innovations, which today are a powerful trend in financial innovations, in particular, to the study of the impact of Open banking on the activities of agents of the payment services market. Special attention in the article is devoted to the study of the impact of open banking innovations on the development of bancassurance in Ukraine. In particular: the essence and main trends of bancassurance development at the current stage are defined, the importance of digital innovations in the activities of banks and insurance companies is emphasized, and the significant synergistic effect of the use of digital technologies and bancassurance innovations for the activities of banks and insurance companies is also indicated. The essence and main characteristics of the Open banking standard, the goals, advantages and opportunities of its implementation for various agents of the financial market are revealed, the state and prospects for the development of open banking in Ukraine and the world, as well as potential problems of its implementation, are described. It is justified that the opportunities and advantages of open banking can and should be used by banks and insurance companies in the context of the development of bancassurance. Based on the results of the study of open banking innovations and features of bancassurance, a list of actions is proposed that will help banks and insurance companies prepare for the introduction of Open banking in Ukraine. This will allow banks and insurance companies to successfully use the opportunities of open banking innovations for the benefit of the development of bancassurance and the improvement of the efficiency of their own business. A general conclusion was made about the undeniable relevance and importance of the introduction of open banking in the financial space of Ukraine in the context of the development of innovative technologies, the development of competition in the financial market, and also, taking into account the European integration movement of Ukraine. A thorough study of Open banking and adaptation of the activities of financial services market providers to the standards of open banking will allow both banks and insurance companies to provide services of new quality, taking advantage of both the innovations of bancassurance and the possibilities of open banking.