Browsing by Author "Sidenko, Vladyslav"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інтелектуальна система аналізу ринку роздрібної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Сіденко, Владислав Вячеславович; Sidenko, Vladyslav; Гордієнко, Ірина ВасилівнаВ результаті написання кваліфікаційної магістерської роботи було досліджено предметну область щодо створення інтелектуальної системи аналізу роздрібної торгівлі та запропоновано проєктні рішення щодо її створення. Зокрема, було досліджено основні поняття роздрібної торгівлі та ритейлу, визначено, що дані поняття мають деякі відмінності. Визначені основні особливості ритейлу в порівнянні із звичайним магазином роздрібної торгівлі: розташування магазину на вигідній території, яка ретельно підбирається; легкість знаходження необхідного товару; використання відповідного торгового або холодильного обладнання, яке виконує кілька функцій; застосування маркетингових прийомів, таких як акції та знижки, що допомагають привернути увагу покупців; можливість самообслуговування клієнтами, що сприяє швидкому здійсненню покупок та не вимагає великої кількості працівників для обслуговування клієнтів, автоматизація зберігання товарів, закупок та обліку за допомогою комп'ютерних програм, що значно спрощує логістичні та бізнес-процеси. Проаналізовано сучасні інформаційні технології, які застосовуються в роздрібній торгівлі. Зокрема, виявлено, що інформаційні системи і технології використовуються в наступних напрямках: оптова торгівля, дистрибуція, виробничий збут, роздрібна торгівля, Cash&Carry, онлайн-торгівлі. Також активно розвиваються цифрові технології та системи штучного інтелекту. As a result of writing a qualifying master's thesis, the subject area for the creation of an intelligent retail analysis system was investigated and design solutions for its creation were proposed. In particular, the basic concepts of retail trade and retail were studied, it was determined that these concepts have some differences. The main features of retail in comparison with an ordinary retail store are defined: the location of the store in a favorable area, which is carefully selected; ease of finding the right product; the use of appropriate commercial or refrigeration equipment that performs several functions; the use of marketing techniques, such as promotions and discounts, that help attract the attention of buyers; the possibility of self-service by customers, which contributes to quick purchases and does not require a large number of employees to serve customers, automation of storage of goods, purchases and accounting using computer programs, which greatly simplifies logistics and business processes. Modern information technologies used in retail trade are analyzed. In particular, it is found that information systems and technologies are used in the following areas: wholesale trade, distribution, production sales, retail, Cash & Carry, online trade. Digital technologies and artificial intelligence systems are also actively developing.