Browsing by Author "Sievonkaieva, Olha"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Клієнтоорієнтовність в маркетингових комунікаціях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаItem Маркетингові комунікації в умовах карантину(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаВ статті розглянуті особливості маркетингових комунікацій в умовах вимушеного крантину. Основний акцент зроблено на те, що необхідно використовувати нові засоби такі як онлайн комунікації в якості основного комунікаційного посередника, месенджери і чати в соцмережах, сервіси відеозвʼязку (Skype, Whatsapp, Zoom або Google Hangouts). The article considers the features of marketing communications in the conditions of forced quarantine. The main accent is on the need to use new tools such as online communication as the main communication intermediary, messengers and chats on social networks, video services (Skype, Whatsapp, Zoom or Google Hangouts). В статье рассмотрены особенности маркетинговых коммуникаций в условиях вынужденного карантина. Основной акцент сделан на то, что необходимо использовать новые средства такие как онлайн коммуникации в качестве основного коммуникационного посредника, мессенджеры и чаты в социальных сетях, сервисы видеосвязи (Skype, Whatsapp, Zoom или Google Hangouts).Item Маркетингові комунікації в інтернеті(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаItem Методи маніпуляції в маркетингових комунікаціях(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-04) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаItem Світові технології в маркетингових комунікаціях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева Ольга АлексеевнаItem Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Майборода (Сєвонькаєва), Ольга Олексіївна; Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаВ статті розглянуто основні питання стосовно заходів стимулювання продажу, які є актуальними та можуть бути використані в період кризи. Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів потребує ретельної підготовки, досліджень та праці, тільки тоді він буде сприяти залученню нових покупців, збільшенню обсягів продажу.Item Сучасні технології в цифровій освіті(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаItem Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-14) Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Sievonkaieva, Olha; Севонькаева, Ольга АлексеевнаВ статті розглянуті основні тенденції розвитку Івент-маркетингу в Україні. Визначено сутність та основні види івент-заходів. Основний акцент зроблено на те, що івент-маркетинг —один з найперспективніших напрямів комунікаційної діяльності. Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій — це головним чином емоційна складова комплексу. За допомогою івентів створюється емоційне відношення до торгової марки, що приводить до лояльності споживачів.