Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Slavis, Roman"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Управління брендом бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Славіс, Роман Олександрович; Slavis, Roman; Ліщинська, Вікторія Валеріївна
    Метою кваліфікаційної бакалаврської роботи було дослідження теоретичних та практичних аспектів управління брендом в бізнес-організації та обґрунтування пропозицій щодо підвищення впізнаваності бренду компаній. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо розробки конкретних пропозицій для формування іміджу та бренду компанії, що забезпечить їх ефективне функціонування в сучасних ринкових умовах та реалізація цих проєктів в організації ТОВ «Епіцентр К». Запропоновані заходи дозволять підвищити впізнаваність бренду ТОВ «Епіцентр К» та зміцнити конкурентну позицію компанії на ринку. The purpose of the qualifying bachelor's thesis was to study the theoretical and practical aspects of brand management in a business organization and to substantiate proposals for improving the quality of their implementation. According to the results of the research, proposals were formulated and substantiated for the development of specific proposals for the formation of the company's image and brand, which will ensure their effective functioning in modern market conditions and the implementation of these projects in the organization of «Epicenter K» LLC.The proposed measures will make it possible to increase the brand awareness of «Epicenter K» LLC and strengthen the company's competitive position on the market.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Інструменти здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-10) Славіс, Роман Олександрович; Slavis, Roman; Гаєвська, Лариса Анатоліївна
    В результаті проведеної дослідницької роботи визначено основні термінологічні засади публічних закупівель, розкрито їх класифікацію та принципи. Досліджено нормативно-правове регулювання публічних закупівель. Визначено особливості публічних закупівель в умовах воєнного стану. Розроблено рекомендації на основі аналізу міжнародного досвіду та роботи сучасних цифрових інструментів для забезпечення ефективності публічних закупівель. As a result of the research work, the main terminological principles of public procurement were determined, their classification and principles were revealed. The regulatory and legal regulation of public procurement was studied. The features of public procurement under martial law were determined. Recommendations were developed based on the analysis of international experience and the work of modern digital tools to ensure the effectiveness of public procurement.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback