Browsing by Author "Sokol, Ilona"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Сокол, Ілона Андріївна; Sokol, Ilona; Булавіна, Олена АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена теоретико-методичним аспектам формування економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Впровадження у практику викладання економічних дисциплін технології розвитку економічного мислення здобувачів освіти є актуальним та важливим завданням для сучасного покоління викладачів. В умовах університетської освіти розвитку економічного мислення сприятиме впровадження інтерактивних та інноваційних форм та методів навчання із застосуванням інструментів офлайн та онлайн навчання. Виявлені під час дослідження методи та компоненти технології розвитку економічного мислення дадуть можливість викладачам, спираючись на систематизовану інформацію щодо економічного мислення здобувачів, діагностувати основні характеристики економічного мислення тих, кого вони навчають, та застосовувати у власній професійній діяльності різні підходи, методи та прийоми, які можуть надати змогу розвивати різні характеристики мислення, в тому числі й економічного, у здобувачів освіти з врахуванням існуючих форматів навчання. The bachelor's thesis is devoted to the theoretical and methodological aspects of the formation of economic thinking of future specialists in economic specialties in a blended learning environment. The introduction of technology for the development of economic thinking of students in the practice of teaching economic disciplines is an urgent and important task for the current generation of teachers. In the context of university education, the development of economic thinking will be facilitated by the introduction of interactive and innovative forms and methods of teaching using offline and online learning tools. The methods and components of the technology for the development of economic thinking identified in the study will enable teachers, based on systematized information on the economic thinking of students, to diagnose the main characteristics of the economic thinking of those they teach and to apply in their own professional activities various approaches, methods and techniques that can help develop various characteristics of thinking, including economic thinking, in students, taking into account existing learning formats.