Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Solomakha, Lidiia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Соломаха, Лідія Андріївна; Solomakha, Lidiia; Шевченко, Ольга Валеріївна
    Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів брендингу та розробки напрямів підвищення ефективності просування бренду мережі магазинів техніки та електроніки. На підставі аналізу діяльності підприємства розроблено заходи удосконалення брендингу мережі магазинів «Цитрус». Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду «Цитрус», що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the study of theoretical aspects of branding and the development of directions for increasing the effectiveness of the promotion of the brand of the chain of appliances and electronics stores. Based on the analysis of the company's activities, measures were developed to improve the branding of the «Citrus» chain of stores. The main directions for improving the effectiveness of promoting the «Citrus» brand are proposed, including recommendations for improving and further developing the company's branding.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback