Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Sosnovska, Uliana"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Удосконалення управління брендом бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Сосновська, Уляна Богданівна; Sosnovska, Uliana; Баніт, Ольга Василівна
    У роботі наведено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління брендом бізнес-організації. Досліджено сутність управління брендом як об’єкта управління. Охарактеризовано процес побудови бренд-стратегії, як частину процесу управління брендом. В практичній частині проведено аналіз діяльності ТОВ «НІБУЛОН» та проаналізовано управління брендом ТОВ «НІБУЛОН». Запропонований план удосконалення управління брендом ТОВ «НІБУЛОН» та розроблено бренд-стратегії для зміцнення конкурентних позицій на ринку. The work provides a rationale for the theoretical and practical aspects of brand management of a business organization. The essence of brand management as an object of management has been studied. The process of building a brand strategy as part of the brand management process is characterized. In the practical part, an analysis of the activities of LLC «NIBULON» was carried out and the brand management of LLC «NIBULON» was analyzed. A plan for improving the brand management of LLC «NIBULON» was proposed and brand strategies were developed to strengthen competitive positions in the market.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback