Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Starina, Eleonora"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Аналіз впливу соціальних мереж на споживчу поведінку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-13) Старіна, Елеонора Ігорівна; Starina, Eleonora; Мамонова, Ганна Валеріївна
    Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу соціальних мереж на поведінку споживачів та розробці ефективних маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Аналіз теоретичних основ цифрового маркетингу показує, що соціальні медіа відіграють важливу роль у формуванні поведінки споживачів, підвищенні лояльності до бренду та збільшенні продажів. Проведене опитування доводить значний вплив соціальних мереж на прийняття покупцями рішень про здійснення покупок. Ключовою практичною значущістю роботи є програмне забезпечення, розроблене для системного аналізу даних, що дозволяє визначити основні критерії, на які слід звернути увагу при формуванні маркетингової стратегії компанії. Результати дослідження показали, що ефективне використання соціальних мереж може значно підвищити конкурентоспроможність компаній. The bachelor's thesis is dedicated to the study of the impact of social media on consumer behavior and the development of effective marketing strategies in the digital economy. An analysis of the theoretical foundations of digital marketing shows that social media play an important role in shaping consumer behavior, increasing brand loyalty, and increasing sales. The survey proves the significant influence of social media on customers' purchasing decisions. The key practical significance of the work is the software developed for systematic data analysis, which allows to identify the main criteria that should be considered when forming a company's marketing strategy. The results of the study showed that the effective use of social networks can significantly increase the competitiveness of companies. Translated with DeepL.com (free version).
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості інформаційного права в контексті штучного інтелекту
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бєгун, Анатолій Володимирович; Biehun, Anatolii; Старіна, Елеонора І.; Starina, Eleonora
    Велика кількість письмової, графічної, аудіо- та відеоінформації поширюється завдяки широкій доступності недорогих і безкоштовних інструментів, що генерують штучний інтелект. Значна частина контенту, створеного системами штучного інтелекту, може бути нешкідливою або навіть корисною для деяких аудиторій. Проте ці платформи також сприяють поширенню вкрай небезпечних матеріалів. Наприклад, провокаційні, небезпечні, упереджені, неточні або оманливі матеріали можуть і будуть поширюватися за допомогою генеративних методів штучного інтелекту. В статті викладено аналіз думок фахівців і науковців на існуючі аспекти взаємодії інформаційного права та штучного інтелекту, виявлення майбутніх етичних проблем та викликів, пошук раціональних правових рішень. Життєво необхідним є ефективне законодавство, яке б забезпечувало захист прав і свобод людини, знижуючи при цьому ризики, пов’язані з використанням штучного інтелекту. Закон про застосування штучного інтелекту повинен мати кілька ключових компонентів, які ґрунтуються на чітко визначених критеріях A large amount of written, graphic, audio and video information is distributed thanks to the wide availability of inexpensive and free tools that generate artificial intelligence. Much of the content generated by artificial intelligence systems may be harmless or even useful to some audiences. However, these platforms also facilitate the distribution of extremely dangerous material. For example, provocative, dangerous, biased, inaccurate or misleading material can and will be disseminated using generative artificial intelligence techniques. The article presents an analysis of the opinions of specialists and scientists on the existing aspects of the interaction of information law and artificial intelligence, the identification of future ethical problems and challenges, and the search for rational legal solutions. Effective legislation that would ensure the protection of human rights and freedoms while reducing the risks associated with the use of artificial intelligence is vital. The law on the application of artificial intelligence should have several key components, which are based on clearly defined criteria.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback