Browsing by Author "Starina, Eleonora"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз впливу соціальних мереж на споживчу поведінку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-13) Старіна, Елеонора Ігорівна; Starina, Eleonora; Мамонова, Ганна ВалеріївнаБакалаврська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу соціальних мереж на поведінку споживачів та розробці ефективних маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Аналіз теоретичних основ цифрового маркетингу показує, що соціальні медіа відіграють важливу роль у формуванні поведінки споживачів, підвищенні лояльності до бренду та збільшенні продажів. Проведене опитування доводить значний вплив соціальних мереж на прийняття покупцями рішень про здійснення покупок. Ключовою практичною значущістю роботи є програмне забезпечення, розроблене для системного аналізу даних, що дозволяє визначити основні критерії, на які слід звернути увагу при формуванні маркетингової стратегії компанії. Результати дослідження показали, що ефективне використання соціальних мереж може значно підвищити конкурентоспроможність компаній. The bachelor's thesis is dedicated to the study of the impact of social media on consumer behavior and the development of effective marketing strategies in the digital economy. An analysis of the theoretical foundations of digital marketing shows that social media play an important role in shaping consumer behavior, increasing brand loyalty, and increasing sales. The survey proves the significant influence of social media on customers' purchasing decisions. The key practical significance of the work is the software developed for systematic data analysis, which allows to identify the main criteria that should be considered when forming a company's marketing strategy. The results of the study showed that the effective use of social networks can significantly increase the competitiveness of companies. Translated with DeepL.com (free version).