Browsing by Author "Stepanenko, Kateryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Степаненко, Катерина Ігорівна; Stepanenko, Kateryna; Кицак, Тарас ГригоровичУправління брендом роботодавця поєднує маркетингові та кадрові підходи, стає ефективним інструментом у привертанні й утриманні кваліфікованих спеціалістів. Використання такої стратегії дозволяє компаніям не лише відкривати нові можливості на ринку праці, а й підвищувати свою конкурентоспроможність. Аналіз досвіду провідних міжнародних компаній підтверджує необхідність створення сильного бренду роботодавця. Правильно побудований бренд роботодавця створює позитивну репутацію компанії, яка є ключем до привернення та утримання найкращих фахівців. Інвестування в створення привабливого іміджу роботодавця є важливою стратегією для забезпечення стабільного та успішного розвитку бізнесу. Employer brand management combines marketing and personnel approaches, becomes an effective tool in attracting and retaining qualified specialists. Using such a strategy allows companies not only to open up new opportunities in the labor market, but also to increase their competitiveness. Analysis of the experience of leading international companies confirms the need to create a strong employer brand. Properly constructed employer brand creates a positive reputation of the company, which is the key to attracting and retaining the best specialists. Investing in creating an attractive employer image is an important strategy to ensure stable and successful business development.