Browsing by Author "Supruniuk, Halyna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Візуально-словесна модель успішної презентації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Козловська, Лариса Степанівна; Kozlovska, Larysa; Козловская, Лариса Степановна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Halyna; Супрунюк, Галина МихайловнаItem Моніторинг дистанційних курсів Moodle в управлінні якістю освітніх послуг здобувачів дистанційної форми навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Петренко, Людмила Миколаївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Николаевна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Halyna; Супрунюк, Галина МихайловнаItem Організація навчання слухачів на курсах підвищення кваліфікації за умов дистанційного режиму(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Петренко, Людмила Миколаївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Николаевна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Halyna; Супрунюк, Галина МихайловнаItem Розвиток soft skills при навчанні інформатичних дисциплін в умовах онлайнового навчання(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2023) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Кучерявая, Татьяна Алексеевна; Ніколенко, Лариса Анатоліївна; Nikolenko, Larysa; Николенко, Лариса Анатольевна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Halyna; Супрунюк, Галина МихайловнаВ умовах онлайнового навчання, що реалізується за кризових умов карантинних обмежень та воєнного стану, актуальним залишається завдання формування у здобувачів вищої освіти надпрофесійних «гнучких» навичок (soft skills), які, доповнюючи «жорсткі» навички (hard skills), допоможуть їм у майбутньому адаптуватися до робочого середовища та швидкозмінних стратегій компанії. Авторами проведений детальний аналіз результатів опитувань роботодавців, щодо soft skills, якими повинні володіти молоді фахівці, та наукового доробку українських та закордонних авторів щодо складників моделей, які описують надпрофесійні навички, та особливостей їх формування під час навчання. Однак кризові умови, в яких перебуває освіта останні роки, — умови карантинних обмежень і умови правового режиму воєнного стану, і спричинений цими умовами перехід до онлайнового навчання, накладають свій відбиток на процес формування у студентів soft skills, значно погіршуючи можливість їх набуття. У статті визначена структура soft skills майбутніх фахівців економічних спеціальностей, формування яких забезпечується під час вивчення навчальних дисциплін інформатичного циклу, та розкриваються особливості їх формування при онлайновому навчанні за кризових умов. Авторами проілюстровані компоненти системи навчальних задач, що розроблена для дисциплін «Прикладна інформатика» та «Бізнес-інформатика» відповідно до технології «перевернутого» класу, яка дозволяє поетапно формувати у студентів soft skills, пов’язані не тільки із комунікативними або особистісними якостями, а і з лідерськими якостями та уміннями управляти інформацією. In the conditions of online education, which is implemented under the crisis conditions of quarantine restrictions and martial law, the task of developing higher education students' supra-professional "soft" skills remains relevant. These skills, complementing "hard" skills, will assist them in adapting to the work environment and rapidly changing company strategies in the future. The authors conducted a detailed analysis of survey results from employers regarding the requisite soft skills for young professionals, as well as a review of the scholarly contributions of Ukrainian and international researchers pertaining to the constituents of models delineating supra- professional skills and the nuances of their cultivation within educational frameworks. However, the crisis conditions that have characterized the educational landscape in recent years—marked by quarantine restrictions and the imposition of a legal framework for a martial law, leading to the consequent shift to online education — have significantly impacted the process of instilling soft skills in students, thereby detrimentally affecting their potential acquisition. The article outlines the structure of soft skills for future professionals in economic fields. The development of these skills is facilitated through the study of subjects in the information technology cycle, with a focus on the peculiarities of their formation in the context of online learning during crisis conditions. The authors illustrate the components of the educational task system designed for the disciplines of "Applied Informatics" and "Business Informatics," respectively, using the "flipped" classroom technology. This approach enables a step-by-step cultivation of soft skills in students, encompassing not only communicative or personal qualities but also leadership qualities and information management skills.Item Цифрова екосистема сучасного університету: адаптація й розвиток за умов турбулентності освітнього середовища(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, Dmytro; Колот, Анатолій Михайлович; Kolot, Anatolii; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Горбова, Юлія Сергіївна; Horbova, Yuliia; Котенок, Дарія Михайлівна; Kotenok, Dariia; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, HalynaПредставлено уявлення стейкголдерів освітнього процесу про особливості адаптації та розвитку цифрової екосистеми університету за умов турбулентного освітнього середовища у євроінтеграційному та цифровому контекстах; репрезентовано кращі практики навчально-дослідницької взаємодії учасників освітнього процесу за надзвичайних умови роботи та охарактеризовано вектори цифрової гармонізації підготовки здобувачів вищої освіти різних форм навчання та розвитку цифрової культури якості освітньої програми підготовки здобувачів, а також викладацької майстерності.