Browsing by Author "Sushko, Myroslav"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-10) Сушко, Мирослав Ігорович; Sushko, Myroslav; Петрова, Ірина ЛеонідівнаФормування бренду роботодавця досліджує процес створення та управління брендом роботодавця як стратегічного інструменту залучення, утримання та мотивування висококваліфікованих кадрів. Методи та інструменти, які можуть бути використані для розвитку позитивного бренду роботодавця: маркетингові комунікації, корпоративна культура, умови праці та можливості для професійного розвитку. Переваги успішного брендингу роботодавця полягають в зниженні витрат на добір персоналу, підвищення рівня задоволеності працівників та поліпшення продуктивності. Employer branding explores the process of creating and managing an employer brand as a strategic tool for attracting, retaining, and motivating highly qualified personnel. Methods and tools that can be used to develop a positive employer brand: marketing communications, corporate culture, working conditions and opportunities for professional development. The benefits of successful employer branding are reduced recruitment costs, increased employee satisfaction and improved productivity.