Browsing by Author "Synytskyi, R. K."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інформаційна безпека у цифровій освіті в межах України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Мозгаллі (Степаненко), Ольга Петрівна; Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozgalli, O.P.; Мозгалли, Ольга Петровна; Рибалко, Я. В.; Rybalko, Y. V.; Синицький, Р. К.; Synytskyi, R. K.У статті висвітлено терміни та основні аспекти пов’язані з цифровізацією освіти, кібербезпекою та персональними даними. Взявши за мету дослідити аспекти інформаційної безпеки у цифровій освіті в межах України, спираючись на Європейський досвід, проаналізовано матеріали та дослідження, серед яких було вказано, що в своєму дослідженні В.Я. Певнев від 2010 року каже про те, що інформаційної безпеки як такої не існує в універсальному десятковому класифікаторі. Наразі інформаційна безпека складається з багатьох факторів, як каже сам автор В.Я. Певнев, проте, якщо казати про загальноприйняту класифікацію і розподілення підтипів інформаційної безпеки, про те, що інформаційна безпека в цілому складається з трьох головних частин, то можна зробити висновок, що сама по собі інформаційна безпека існує в десятковому класифікатор,і так само як і в міжнародних класифікаторах, але по частинах. Якщо подивитись на реалії, то в General Data Protection Reglament можна побачити вимоги до конфіденційності, проте як вказано у статті [9], лише при роботі з підприємствами або громадянами ЄС цей регламент вступає в силу на території України. Тому на прикладі Європейського досвіду було проведено аналіз складових цифрової освіти, а саме інформаційної безпеки. І на основі матеріалів про базові існуючі атаки, захист від них і дослідження базової взаємодії користувача з Європейським GDPR, було зроблено висновок, що існує можливість зменшити втрати персональних даних користувачів, та дозволити їм контролювати свої персональні дані, якщо ввести в експлуатацію GDPR. Введення GDPR також дозволить контролювати загальне користування базами рекламних агентів, а саме персональною інформацією, що її надають звичайні користувачі у кіберпросторі. Проблематика введення та використання GDPR на теренах України є популярною та одною з ключових точок розвитку кібер-законодавства. The article covers the terms and main aspects related to digitalization of education, cybersecurity and personal data. The aim was to explore aspects of information security in digital education within Ukraine, based on the European experience. Materials and studies were analyzed, among which it was stated that in his 2010 study, Pevnev said that information security as such does not exist in the universal decimal classifier. Information security now has many factors, according to Pevnev himself. If we talk about the common classification and distribution of information security subtypes, that information security as a whole consists of three main parts, we can conclude that information security itself exists in a separate form in the decimal classifier as well as in international classifiers. If you look at the realities, you can see the privacy requirements in the General Data Protection Regulation. As stated in Article [9], only when working with enterprises or citizens of the European Union this regulation does enter into force on the territory of Ukraine. Therefore, an example of the European experience has been to analyze the information security as a component of digital education. Basic existing attacks and defense against them are analyzed. User interaction with European GDPR has been researched. It is possible to reduce the loss of personal data of users and allow them to control their personal data. To reduce the loss of data GDPR can be used. The introduction of General Data Protection Regulation will also allow you to control the shared use of advertising agent databases and personal information provided by ordinary users in cyberspace. The issue of introducing and using GDPR in the territory of Ukraine is popular and one of the key points in the progress of cyber legislation.