Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Tatarchenko, Olena"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Strategic planning of territorial development based on the matrix method: an applied aspect
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-03) Akhromkin, Yevhen; Tatarchenko, Olena
    The thesis deals with the applied aspect of using the matrix method to formulate the Action Plan for the implementation of the Regional Development Strategy. The matrix of priority of projects at selection for inclusion in the Plan of actions for development of the Luhansk region is submitted. Selection criteria for the Action Plan and source of funding are considered.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Позиціонування об’єднаних територіальних громад як інструмент забезпечення інноваційного розвитку економіки України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10) Рогозян, Юлія Сергіївна; Rohozian, Yuliia; Татарченко, Олена Миколаївна; Tatarchenko, Olena
    У дослідженні обґрунтовано важливість позиціонування об’єднаних територіальних громад з метою забезпечення інноваційного розвитку країни в цілому. Наголошено на сформованих передумовах позиціонування локальних територій України. Представлено складові теоретико-методичної архітектоніки локального маркетингу в контексті зміцнення конкурентних позицій об’єднаних територіальних громад. The research substantiates the importance of the amalgamated territorial communities positioning in order to ensure the innovative development of the country as a whole. The prevailing preconditions for the positioning of local territories of Ukraine are noted. The components of the theoretical and methodological architectonics of local marketing in the context of strengthening the competitive position of the amalgamated territorial communities are presented.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback