Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Tkachuk, Veronika"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетингова цінова політика торговельного підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ткачук, Вероніка Максимівна; Tkachuk, Veronika; Шевченко, Ольга Валеріївна
    В роботі розглянуто основні концепції антикризового маркетингу та їх роль у забезпеченні стійкості підприємства в умовах кризи. Досліджено структуру та організацію системи антикризового управління в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових інструментів, які використовує підприємство для протидії кризовим явищам. The paper examines the main concepts of anti-crisis marketing and their role in ensuring the stability of the enterprise in crisis conditions. The structure and organization of the anti-crisis management system at «SILPO-FOOD» LLC was studied. Proposals for improving the marketing tools used by the enterprise to combat crisis phenomena have been developed.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback