Browsing by Author "Trypolska, Siuzanna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-07) Трипольська, Сюзанна Сергіївна; Trypolska, Siuzanna; Дмитренко, Артем ІвановичЯкісне управління маркетингом є важливою складовою успішної діяльності, що гарантує прибуток і стійкість. Підвищення ефективності маркетингу стає особливо важливим під час невизначеності та кризових періодів. Пандемія COVID-19 та повномаштабна війна суттєво вплинули на український ринок. Ці події сильно позначилися на українських підприємствах, багато з яких зазнали фінансових втрат. High-quality marketing management is an important component of successful activity, which guarantees profit and sustainability. Improving the effectiveness of marketing becomes especially important during periods of uncertainty and crisis. The COVID-19 pandemic and full-scale war have significantly affected the Ukrainian market. These events had a strong impact on Ukrainian enterprises, many of which suffered financial losses.