Browsing by Author "Tsyrkun, Olena"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Assessment of the Impact of Digital Skills on the Level of Satisfaction with Digital Transformation Processes in Ukraine(Polissia National University, 2022) Lihonenko, Larysa; Лігоненко, Лариса Олександрівна; Лигоненко, Лариса Александровна; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Ilnytskyi, Denys; Ільницький, Денис Олександрович; Ильницкий, Денис Александрович; Tsyrkun, Olena; Циркун, Олена Ігорівна; Циркун, Елена ИгоревнаThe digital transformation of the leading countries towards the neo-economy effectively uses the potential of digital competences, which remain insufficiently explored in Ukraine, but it is already clear that they are the key to the inclusive economic growth of any country, namely the post-war revival and development of Ukraine at a highly competitive level. The purpose of this study was to find the specific features of the influence of the level of digital competences (according to DigComp 2.1) on the evaluation of the prospects for building a digital economy by Ukrainian citizens, and the perception of the processes of digital transformation of the economy by stakeholders. The information base of this study included online survey data, processed using the SPSS package. Found regularities were verified using standard statistical parameters of the relationship. At the first stage, the influence of the level of digital skills on the judgments, attitudes, and expectations of respondents on the prospects of digital transformation in Ukraine and the world was found. Depending on the attitude towards the development of ICT, the archetypes of the respondents were distinguished (optimist, pragmatist, agnostic, rationalist/cautious pessimist, and sceptic). The second stage investigated the impact of digital skills on various aspects of the life of Ukrainian citizens, namely on their daily life, on them as consumers and as workers. It was found that a higher level of digital skills contributes to improving the quality of respondents’ everyday life; there is an increase in the share of respondents who use Internet resources in everyday life. The key conclusions are as follows: 1) focused efforts on the development of digital skills will contribute to an increase in the share of optimistic and pragmatic assessments of digitalisation; 2) the detected digital gap between the possession of skills and the need for them (2-3 times) actualises the implementation of policies aimed at overcoming it; 3) the awareness of the impact of the level of digital skills on the development of citizens and satisfaction with the products of the digital economy is growing; 4) the digital transformation of the economy radically changes its structure, the landscape of the labour market, and has a major impact on every citizen. Foremost, those who have an elevated level of digital skills will be able to benefit from digitalisation. Цифрова трансформація країн-лідерів у напрямку неоекономіки ефективно використовує потенціал цифрових компетенцій, які в Україні залишаються недостатньо дослідженими, але вже зараз зрозуміло, що вони є запорукою інклюзивного економічного зростання будь-якої країни, зокрема післявоєнного відродження і розвитку України на високому конкурентному рівні. Метою дослідження є виявлення особливостей впливу рівня цифрових компетенцій (відповідно до DigComp 2. 1) на оцінку українськими громадянами перспектив розбудови цифрової економіки, сприйняття стейкхолдерами процесів цифрової трансформації економіки. Інформаційним базисом роботи є дані он-лайн опитування, оброблені з використанням пакету SPSS. Виявлені закономірності перевірені за допомогою стандартних статистичних параметрів взаємозв’язку. На першому етапі ідентифіковано вплив рівня цифрових навичок на судження, настрої та очікування респондентів щодо перспектив цифрової трансформації в Україні та світі. Залежно від ставлення до розвитку ІКТ виділено архетипи респондентів (оптиміст, прагматик, агностик, раціоналіст / обережний песиміст та скептик) Доведено, що оптимістичність оцінки наслідків цифровізації залежить від рівня цифрових навичок. На другому етапі вивчався вплив цифрових навичок на різні аспекти життя українських громадян, зокрема на їх повсякденне життя, на них як на споживачів та як на працівників. Виявлено, що вищий рівень цифрових навичок сприяє покращенню якості повсякденного життя респондентів; спостерігається зростання частки респондентів, які використовують інтернет-ресурси у повсякденному житті. Ключовими висновками є: 1) цілеспрямовані зусилля з формування цифрових навичок будуть сприяти збільшенню частки оптимістичних та прагматичних оцінок цифровізації; 2) виявлений цифровий розрив між володінням навичками та потребою в них (2−3 рази) актуалізує реалізацію політики, спрямованої на його подолання 3) зростає усвідомлення впливу рівня цифрових навичок на розвиток громадян та задоволеність продукцією цифрової економіки; 4) цифрова трансформація економіки кардинально змінює її структуру, ландшафт ринку праці та чинить домінуючий вплив на кожного громадянина. Отримати корисний ефект цифровізації зможуть передусім ті, хто має високий рівень володіння цифровими навичками.Item Innovative Strategies of American World-Class Research Universities(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Hardener, Gregory; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Олена ІгорівнаThe article highlights the important role American research universities play in the US innovation system. It examines the types and specific features of university entrepreneurial activities. The necessity of implementing a transdisciplinary approach to research activity and new models of research alliances has been substantiated. The examples of successful cooperation between universities and business have been researched into.Item Modelling the impact of intellectualization on economic growth in Ukraine(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2022) Kaleniuk, Iryna; Каленюк, Ірина Сергіївна; Каленюк, Ирина Сергеевна; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Kuklin, Oleh; Куклін, Олег; Tsymbal, Liudmyla; Цимбал, Людмила Іванівна; Цымбал, Людмила Ивановна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Олена Ігорівна; Циркун, Елена ИгоревнаIntroduction. Implementation of intellectual resources is necessary to form a new paradigm of economic development at the beginning of the XXI century. Problem Statement. Intellectualization is becoming a major trend of globalization. As developing countries are not competitive enough in these circumstances, it is extremely important for them to increase the pace of intellectualization to ensure their competitiveness. The purpose of the article is to investigate and establish quantitative relations between intellectual activity and GDP dynamics, as well as to forecast the countries’ economic growth on this basis. Materials and Methods. Cluster analysis for 44 countries and 40 indicators is based on a 10-year period. Results. The modelling and forecasting of Ukraine's development in the conditions of enhanced intellectualization are carried out. The influence of various factors of intellectualization on the country's GDP is assessed, and the basic and optimistic scenarios and the level of the impact on the country's economic development are calculated. Whereas resource factors are more important for Ukraine and other developing countries, resulting factors are more important for the developed ones. The modelling is based on the authors’ three-stage methodology for assessing intellectual leadership. It proves the positive impact of such resulting factors as high-tech exports, patents, trademark applications, and research and development costs. For instance, if high-tech export grows by 5%, Ukraine's GDP will increase quite significantly. However, almost any export growth can have a similar effect. Conclusions. Attracting foreign intellectual capital has a significant positive effect, which is also confirmed by the modelling of the Ukrainian economy’s development. The increasing existing level of research funding by 5% will result in Ukraine's GDP growth of almost $500 per capita. Вступ. Реалізація інтелектуальних ресурсів необхідна для формування нової парадигми економічного розвитку на початку ХХІ століття. Постановка проблеми. Інтелектуалізація стає основною тенденцією глобалізації. Оскільки країни, що розвиваються, недостатньо конкурентоспроможні за цих обставин, для них надзвичайно важливо збільшити темпи інтелектуалізації, щоб забезпечити свою конкурентоспроможність. Мета статті – дослідити та встановити кількісні зв’язки між інтелектуальною діяльністю та динамікою ВВП, а також на цій основі спрогнозувати економічне зростання країн. Матеріали та методи. Кластерний аналіз для 44 країн і 40 індикаторів базується на 10-річному періоді. Результати. Здійснено моделювання та прогнозування розвитку України в умовах посилення інтелектуалізації. Оцінено вплив різних факторів інтелектуалізації ВВП країни, розраховано базовий та оптимістичний сценарії та рівень впливу на економічний розвиток країни. У той час як для України та інших країн, що розвиваються, важливіші ресурсні фактори, для розвинутих – результативні. В основі моделювання лежить розроблена авторами триетапна методика оцінки інтелектуального лідерства. Це доводить позитивний вплив таких результуючих факторів, як високотехнологічний експорт, патенти, заявки на торгові марки, витрати на дослідження та розробки. Наприклад, якщо експорт високих технологій збільшиться на 5 %, ВВП України зросте досить суттєво. Проте майже будь-яке зростання експорту може мати подібний ефект. Висновки. Значний позитивний ефект має залучення іноземного інтелектуального капіталу, що також підтверджується моделюванням розвитку економіки України. Збільшення існуючого рівня фінансування досліджень на 5 % призведе до зростання ВВП України майже на 500 доларів на душу населення.Item Rankings in the higher education competitiveness management system(LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019-12) Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Kalenyuk, Iryna; Каленюк, Ирина Сергеевна; Каленюк, Ирина Сергеевна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Олена Ігорівна; Циркун, Елена Игоревна; Sandul, Mariia; Сандул, Марія Станіславівна; Сандул, Мария СтаниславовнаThe modern approaches towards higher education systems management often tend to focus on separate universities’ performance, lacking the systemic view of the overall higher education systems’ competitiveness. Thus, the policymakers often fail in tailoring the higher education strategies to the mission of higher education in contemporary society. The article focuses on providing a systemic insight into the global competitive positioning of the national higher education systems. Based on the suggested ranking methodology, the authors perform the evaluation and ranking of 94 higher education systems, highlighting the limitations of this method, and the cluster analysis, identifying 3 types of their competitive positioning: leaders, followers, and underperformers. Based on Pearson coefficients of skewness and kurtosis calculation, the article shows that globally the inequalities in terms of higher education enrolment rate are decreasing, while those of R&D institutions quality and university-industry collaboration in research remain unchanged. Therefore, upgrading higher education quality assurance systems becomes the main strategic priority for the developing countries in terms of ensuring their higher education systems’ competitiveness. Given the levelling of higher education attainment and its quality worldwide, the authors anticipate further specialization of the universities and broadening of their role within the national innovation system. The article shows that the more comprehensive the approach for evaluating the higher education systems performance – the better the policymakers may benefit in terms of higher education strategic management.Item Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, D.; Лукьяненко, Дмитрий Григорьевич; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Рetro; Банщиков, Пётр Гаврилович; Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Барабась, Дмитрий Александрович; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia; Василькова, Наталия Владимировна; Верденхофа, Ольга Романівна; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Каленюк, Ірина Сергіївна; Kalenyuk, Iryna; Каленюк, Ирина Сергеевна; Калита, Петро Якович; Калита, Тарас Петрович; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Паздрий, Виталий Ярославович; Поручник, Анатолій Михайлович; Poruchnyk, Anatolii; Поручник, Анатолий Михайлович; Сандул, Марія Станіславівна; Sandul, Mariia; Сандул, Мария Станиславовна; Стрельник, Світлана Олександрівна; Strelnyk, Svitlana; Стрельник, Светлана Александровна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Victoria; Турчанинова, Виктория Евгеньевна; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Фролова, Татьяна Александровна; Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Елена ИгоревнаУ колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем(ISMA,Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатам фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, студентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.Item Концептуальні підходи до міжнародного співробітництва між вищими навчальними закладами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Оболенська, Тетяна Євгенівна; Obolenska, Tetiana; Оболенская, Татьяна Евгеньевна; Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Елена ИгоревнаЗ урахуванням ключових тенденцій інтернаціоналізації вищої освіти комплексно охарактеризовано існуючі концептуально-технологічні підходи до організації та реалізації міжнародного співробітництва між вищими навчальними закладами із проведенням міжнародної акредитації на основі системи якості освіти. Визначено пріоритетні стратегії інтернаціоналізації вищої освіти та види міжнародного академічного співробітництва між університетами з надання освітніх послуг. Обґрунтовано, що найвагомішим проявом інтернаціоналізації вищої освіти є міжнародне співробітництво між університетами щодо надання освітніх послуг, а найвищим рівнем інтернаціоналізації цього сервісу є спільні освітні програми. Здійснено комплексний аналіз вимог міжнародної акредитації до спільних освітніх програм на основі системи вдосконалення якості освіти, доведено її переваги та охарактеризовано відмінні риси, що впливають на вибір та обґрунтування стратегії міжнародного співробітництва, маркетинг та брендинг окремих програм. Конкретизовано технологію міжнародної акредитації спільних програм. Окрему увагу приділено практичній складовій започаткування програм спільних дипломів між українськими та іноземними ВНЗ. Проаналізовано досвід спільних магістерських програм ДВНЗ «Київський національний економічний університету імені Вадима Гетьмана» та бізнес-школи Університету Редлендс, Каліфорнія, США.Item Культурна дипломатія під час війни: досвід Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Елена ИгоревнаУ статті розглянуто роль проектів культурної дипломатії під час війни на прикладі Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. The article examines the role of cultural diplomacy projects in wartime on the example of Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman.