Browsing by Author "Turchaninova, Victoria"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Досвід організації та розвитку дистанційної освіти в країнах ЄС(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-03-27) Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia Volodymyrivna; Василькова, Наталия Владимировна; Єршова, Вікторія Сергіївна; Yershova, Viktoriа; Ершова, Виктория Сергеевна; Кулага, Ірина Володимирівна; Kulaga, Iryna; Кулага, Ирина Владимировна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Victoria; Турчанинова, Виктория ЕвгеньевнаItem КНЕУ в міжнародному рейтингу університетів та бізнес-шкіл Еduniversal(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Victoria; Турчанинова, Виктория ЕвгеньевнаItem Комунікативно-прагматичні особливості референційного підходу до значення юридичного концепту (на матеріалі французької мови)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-15) Круківський, Василь Іванович; Круковский, Василий Иванович; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Victoria; Турчанинова, Виктория ЕвгеньевнаУ статті розглядаються різні теорії референції, зокрема теорія датського юриста А. Росса, який стверджував, що юридичні концепти не мають екстра-лінгвістичного референта. Не дивлячись на таку думку, дослідження аналізує можливості застосування референційного підходу до визначення значення юридичного концепту, оскільки, ураховуючи комунікативно-прагматичні особливості юридичного концепту (юридичний ефект і розпливчастість), такий підхід є переважальним, тому що за допомогою теорії референції розкривається логіко-предметний зміст концепту, внутрішня структура його референта, який має символічний, знаковий характер. Було встановлено, що референтом юридичного концепту є юридична ситуація.Item Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, D.; Лукьяненко, Дмитрий Григорьевич; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Рetro; Банщиков, Пётр Гаврилович; Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Барабась, Дмитрий Александрович; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia; Василькова, Наталия Владимировна; Верденхофа, Ольга Романівна; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Каленюк, Ірина Сергіївна; Kalenyuk, Iryna; Каленюк, Ирина Сергеевна; Калита, Петро Якович; Калита, Тарас Петрович; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Паздрий, Виталий Ярославович; Поручник, Анатолій Михайлович; Poruchnyk, Anatolii; Поручник, Анатолий Михайлович; Сандул, Марія Станіславівна; Sandul, Mariia; Сандул, Мария Станиславовна; Стрельник, Світлана Олександрівна; Strelnyk, Svitlana; Стрельник, Светлана Александровна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Victoria; Турчанинова, Виктория Евгеньевна; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Фролова, Татьяна Александровна; Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Елена ИгоревнаУ колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем(ISMA,Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатам фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, студентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.