Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Tyshchenko, Vladyslava"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Бренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Тищенко, Владислава Сергіївна; Tyshchenko, Vladyslava; Романенко, Лариса Федорівна
    Кваліфікаційна робота виконується на матеріалах АТ КП «ПриватБанк». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні основи, методи та особливості бренду та брендингу у комунікаційній діяльності підприємства. У другому розділі розглядаються маркетингові характеристики досліджуваного підприємства, його фінансове становище та конкурентоздатність. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення бренду та брендингу, а також оцінюється економічна ефективність цих пропозицій. The qualification work is based on the materials of JSC CB «PrivatBank». The Bachelor’s Qualification Work consists of three sections.In the first section, the theoretical foundations, methods, and features of brand and branding in the communication activities of an enterprise are studied. In the second section, the marketing characteristics of the studied enterprise, its financial position, and competitiveness are examined. In the third section, ways to improve the brand and branding are proposed, and the economic efficiency of these proposals is evaluated.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback