Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Usyk, Vira"

Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Financialpolicyrules in the educational sphere:substantiation algorithm
    (Vytautas Magnus University, 2018) Radionova, Iryna; Радіонова, Ірина Федорівна; Радионова, Ирина Фёдоровна; Usyk, Vira; Усик, Віра Іванівна; Усик, Вера Ивановна
    The purpose ofthe article is to substantiate the educational sphere financial rules, what can answer the question of how education financing indices must change under the alteration of mac-roeconomic indices, which determine the national economy state. The authors are investigating the issue regarding the substantiation and specification of educational sphere financial rules and relat-ed public administration benefits. The research has applied the fiscal and monetary rules analysis methodology. The applied result of the education financing rules substantiation issue research con-sists in the application of the algorithm, which covers 5 stages: rules idea formulation, the assess-ment of variables relationships significance according to the rules idea, the selection of endoge-nous and exogenous variables with significant relationships, the definition of gaps between the actual and trend values of the selected variables, the derivation of the equation of dependencies between the gaps. Švietimo srityje nėra finansinių taisyklių, pagal kurias Vyriausybė turėtų derinti finansavimo rodiklius, atitinkančius besikeičiančius šalies ekonomikos makroekonominius rodiklius. Straipsnio tikslas –parengti švietimo srities finansines taisykles, kurios prisidėtų prie viešojo administravimo privalumų, susijusių su politikos taisyklėmis, įgyvendinimo. Tyrime taikoma finansinių ir pinigų taisyklių analizės metodika, nustatant švietimo sferos finansavimo ir kitų makroekonominių rodiklių proporcijas (priklausomybes). Praktinis problemos tyrimo rezultatas –parengtas algoritmas, apimantis 5 etapus: 1)finansinių taisyklių idėjos formulavimas, 2)kintamųjų reikšmių vertinimas, 3) endogeninių ir egzogeninių kintamųjų parinkimas su reikšmingais ryšiais, 4)skirtumų tarp faktiškai pasirinktų ir plėtrostendencijoms būdingų kintamųjų reikšmių nustatymas, 5) finansinio kapitalo formalizavimo lygties nustatymas.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Антикризове управління національною економікою
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Малий, Іван Йосипович; Malyi, Ivan; Малый, Иван Иосифович; Радіонова, Ірина Федорівна; Radionova, Iryna; Радионова, Ирина Фёдоровна; Ємельяненко, Лариса Михайлівна; Emelyanenko, Larysa; Емельяненко, Лариса Михайловна; Тищенко, Олександр Петрович; Tyshchenko, Oleksandr; Тищенко, Александр Петрович; Длугопольський, Олександр Володимирович; Dluhopolskyi, Oleksandr; Длугопольский, Александр Владимирович; Желюк, Тетяна Леонтіївна; Zheliuk, Tetyana; Желюк, Татьяна Леонтьевна; Сафонов, Юрій Миколайович; Safonov, Yurii; Сафонов, Юрий Николаевич; Тютюннікова, Світлана Володимирівна; Тютюнникова, Светлана Владимировна; Каленюк, Ірина Сергіївна; Kalenyuk, Iryna; Каленюк, Ирина Сергеевна; Бервено, Оксана Володимирівна; Бервено, Оксана Владимировна; Куценко, Тамара Федорівна; Kutsenko, Tamara Fedorivna; Куценко, Тамара Фёдоровна; Сабадош, Ганна Олександрівна; Sabadosh, Anna; Сабадош, Анна Александровна; Єфремов, Дмитро Петрович; Efremov, Dmytro; Ефремов, Дмитрий Петрович; Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна; Федірко, Наталія Вікторівна; Fedirko, Nataliia Viktirivna; Федирко, Наталия Викторовна; Королюк, Тетяна Олександрівна; Korolyuk, Tetyana; Королюк, Татьяна Александровна; Москалюк, Наталія Петрівна; Moskalyuk, Nataliia; Москалюк, Наталия Петровна; Кульбачний, Сергій Володимирович; Kulbachnyj, Sergiy; Кульбачный, Сергей Владимирович; Москаленко, Валентина Володимирівна; Moskalenko, Valentyna; Москаленко, Валентина Владимировна; Грушко, Олександр Володимирович; Hrushko, Oleksandr; Грушко, Александр Владимирович; Постоєнко, Катерина Іванівна; Postoenko, Kateryna; Постоенко, Екатерина Ивановна; Штурба, Анастасія Юріївна; Shturba, Anastasiia; Штурба, Анастасия Юрьевна; Загребельна, Катерина Віталіївна; Zagrebelna, Кaterina; Загребельная, Екатерина Витальевна; Власенко, Марина Миколаївна; Власенко, Марина Николаевна
    У монографії вперше комплексно досліджено проблематику державного антикризового управління національною економікою. Розкрито методологію, методи та інструменти державного управління національною економікою. Авторами визначено особливості антикризового управління економікою України за умов макроекономічної нестабільності на основі оцінювання макроекономічних шоків та детермінант збалансованого економічного розвитку. Висвітлено трансформацію публічного сектору з урахуванням поглиблення реформ та європейської інтеграції. Обґрунтовано сучасні пріоритети антикризового управління. Рекомендовано для системи підготовки магістрів у докторів філософії з економіки, публічного управління та адміністрування, а також буде корисною для науковців, працівників державних у муніципальних органів управління, студентів ВНЗ економічного профілю.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Бенчмаркінг державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу: проблеми та перспективи
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Скринник, Ю. С.; Skrynnyk, J.
    Досліджується проблема визначення результативності державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу. Використано інструмент порівняльного аналізу — бенчмаркінг для оцінки державної політики в сфері малого і середнього бізнесу України та інших країн світу на основі рейтингу Світового Банку «Doing Business». У результаті проведеного аналізу виділено основні проблеми та перспективи політики державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Виклики реформи вищої освіти в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна; Федорова, Анна А.; Fedorova, Anna
    У роботі охарактеризовано основні положення Закону України «Про вищу освіту» 2014 року та наведено наявні результати його імплементації; розроблено пропозиції щодо напрямків удосконалення вітчизняної системи вищої освіти відповідно до успішних світових практик і наявних можливостей.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вихід із кризи в потенціалі сектору малого та середнього бізнесу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira
  • No Thumbnail Available
    Item
    Громадянська освіта як відповідь навиклики сучасності та майбутнього
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    The paper discusses the role of civic education as a critical vector for the development of democracy. It is crucial to increase the participation of young people in community life, encourage them to participate in the policy-making process, and promote democratic dialogue. Today’s education task is not just to teach but also to form a tolerant society, a generation with high critical thinking, media and digital literacy, an understanding of the advocacy process, and policy fundamentals.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Державне регулювання потенціалу сектору малого та середнього бізнесу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-11-11) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна; Радіонова, Ірина Федорівна
    Дисертація присвячена науково-теоретичному обґрунтуванню заходів та розробці практичних рекомендацій щодо політики державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу. За результатами дослідження встановлено суть, структуру та значення потенціалу сектору малого та середнього бізнесу в національній економіці. Проведено ґрунтовний аналіз політики державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу та її ефективності на основі інструментарію аналізу - бенчмаркінг. Побудовано та апробовано модель потенціалу сектору малого та середнього бізнесу з виділенням таких екзогенних чинників, як рівень безробіття, зміна індексу споживчих цін та середньозваженої кредитної ставки комерційних банків та частка прямих іноземних інвестиції. The dissertation is dedicated to theoretical and scientific grounding of facilities and practical recommendations towards the policy of public governance of the sector of small and medium business. Based on the results of research, the essence, structure and meaning of notion (phenomenon) «sector of small and medium business potential», in national economy was established. Complex analysis of public governance policy of the sector of small and medium business and its efficiency were conducted based on benchmarking method. The model of the sector of small and medium business potential was constructed and approved distinguishing such exogenous factors as unemployment rate, share of foreign direct investments, changes in consumer prices index and lending interest rate of commercial banks. Диссертация посвящена научно-теоретическому обоснованию и разработке практических рекомендаций при проведении политики государственного регулирования сектора малого и среднего бизнеса и прогнозированию основных параметров его потенциала в Украине. Сектор малого и среднего бизнеса рассматривается как единый сектор экономики, который в своем развитии прошел четыре этапа.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Детермінанти вразливості боргової безпеки України
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лось, Валерій Володимирович; Los, V.; Лось, Валерий Владимирович; Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Стаття присвячена дослідженню основних аспектів боргової безпеки України на основі найважливіших сигнальних індикаторів, що визначені світовою та вітчизняною практикою. Розглянуто основні індикатори боргової безпеки України за 2007-2013 рр., а також — запас фінансової міцності України за індикаторами боргової безпеки на прикладі 2013 року. Доведено, що наразі борговий тягар України ще не є занадто загрозливим для її економічної безпеки загалом і боргової зокрема, оскільки з дванадцяти проаналізованих показників боргової безпеки, шість усе ще залишаються безпечними, чотири — мають незначний запас фінансової стійкості, а лише два — становлять реальну загрозу борговій безпеці нашої держави. Внаслідок отриманих висновків було визначено основні напрями для підвищення рівня боргової безпеки в Україні з врахуванням світових практик щодо управління державним боргом та окреслено основні перспективні напрями подальших досліджень.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Застосування теорії поведінкової економіки в оцінюванні освітньої сфери
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Радіонова, Ірина Федорівна; Radionova, Iryna; Радионова, Ирина Федоровна; Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Стаття презентує результати дослідження освітньої сфери з використанням ідей поведінкової економіки. Автори, по-перше, акцентували увагу на тих ідеях теорії поведінкової економіки, які стали ще актуальнішимиу ХХІ ст. По-друге, була акцентована увага на двох ідеях поведін-кової економіки, які, на думку авторів, мають найкращий аналітичний потенціал для оцінювання змін, що відбуваються в освіті. Йдеться про ідею «когнітивного упередження»і пов’язану з нею, так звану «взаємність»суб’єктів, а також про ідею «психологічних схильностей». Для оцінювання освітньої сфери з застосуванням згаданих ідей використаний прикладний інструментарій, а саме—«шкала оцінювання розбіжностей», кластерний аналіз та відповідна ідентифікація «профілів», а також регресійний аналіз схильностей викладачів та студентів. Поведінкові реакції основних учасників освітнього процесу—викладачів та студентів—вивчались на основі опитування за розробленою авторами анкетою. Анкета була присвячена ставленню до дистанційної форми навчання, важливість якої суттєво зросла для українських закладів вищої освіти. На основі аналізу даних соціологічного опитування з застосуванням прикладного інструментарію зроблені висновки про можливі способі вдосконалення продукту освітньої сфери. This article presents the results of research in the field of education using the ideas of behavioral economics. Firstly, the authors focused on those ideas of the theory of behavioral economics, which became even more relevant in the 21st century. Second, the focus is on two ideas from behavioral economics that have the best potential for evaluating the changes in education. It is about the idea of «cognitive bias»and the related «reciprocity»of subjects, as well as the idea of «psychological predispositions». Applied tools were used to evaluate the educational sphere using the mentioned ideas: «discrepancy rating scale,»cluster analysis and corresponding identification of so-called «profiles», and regression analysis of teachers’and students’tendencies. According to a questionnaire developed by the authors, the behavioral reactions of the main participants of the educational process—teachers and students—were studied based on a survey. The questionnaire was devoted to the attitude to distance education, the importance of which has increased significantly for Ukrainian institutions of higher education. Based on the analysis of sociological survey data using applied tools, conclusions were made about possible ways to improve the product of the educational sphere.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Корупція у вищій освіті як загроза академічній доброчесності
    (Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2017) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна; Схулухія, Ю. В.; Skhulukhiia, Yu.
    Статтю присвячено висвітленню проблеми корупції в системі вищої освіті, що є поперечним каменем на шляху до доброчесності. Розглянуто теоретичну основу поняття корупції та основні схеми прояву корупційних дій у сфері вищої освіти. Проаналізовано стан корупційної діяльності в Україні та основні сфери її прояву. На основі даних запропоновано трьохрівневу систему запровадження інформування суспільства про феномен корупції в Україні.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Макроекономіка: базовий курс
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Малий, Іван Йосипович; Malyi, Ivan; Малый, Иван Иосифович; Радіонова, Ірина Федорівна; Radionova, Iryna; Радионова, Ирина Фёдоровна; Куценко, Тамара Федорівна; Kutsenko, Tamara; Куценко, Тамара Фёдоровна; Федірко, Наталія Вікторівна; Fedirko, Nataliia; Федирко, Наталия Викторовна; Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна; Москалюк, Наталія Петрівна; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталия Петровна; Ємельяненко, Лариса Михайлівна; Emelianenko, Larysa; Емельяненко, Лариса Михайловна; Жданов, Володимир Ігорович; Zdanov, Volodymyr; Жданов, Владимир Игоревич; Костенок, Ярослава Олександрівна; Kostenok, Yaroslava; Костенок, Ярослава Александровна; Єфремов, Дмитро Петрович; Efremov, Dmytro; Ефремов, Дмитрий Петрович; Кульбачний, Сергій Володимирович; Kulbachnyi, Serhii; Кульбачный, Сергей Владимирович; Волощенко, Вікторія Сергіївна; Voloschenko, Viktoriia; Волощенко, Виктория Сергеевна; Котенок, Дарія Михайлівна; Kotenok, Dariia; Котенок, Дария Михайловна
    У посібнику висвітлюються основи сучасної макроекономічної теорії. Посібник має оригінальну структуру з інноваційними рубриками: «Алгоритм-конспект», «Основні категорії та їх позначення», «Варта знати!», «Варто розглянути!», «Інформаційна сторінка» та ін., що спрямовані полегшити сприйняття та опанування матеріалу. Предмет макроекономіки розкривається на основі аналізу механізму функціонування та розвитку національної економіки, насамперед умов формування загальної рівноваги, наслідків її порушення та засобів підтримання, з урахуванням впливу економічної політики держави на макроекономічні процеси. Методологічну базу посібника становлять загальновизнані теорії: класична, кейнсіанська, монетаристська та ін. Для студентів економічних спеціальностей, а також викладачів, підприємців, державних службовців і політиків, які бажають одержати теоретичні знання і практичні навички з питань макроекономіки.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Освіта в забезпеченні стійкого економічного зростання
    (Ужгородський національний університет, 2018) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    В статті аналізуються різні точки зору щодо питання ролі освіти у забезпеченні економічного зростання. Результатом теоретичного аналізу сформульованій у статті проблеми є висновок про наявність а арсеналі сучасної макроекономіки достатнього інструментарію для доведення зв’язку між показниками сфери освіти та показниками економічного зростання. Прикладний результат дослідження полягає у встановленні певних закономірностей щодо впливу рівня освіти в країні на її економічний розвиток. Наступним етапом дослідження є обґрунтування підходу до визначення зв’язку між екзогенними показниками сфери освіти, які пов’язані з її віковою структурою, фінансуванням та рівнем інноваційності та ендогенним показником – економічним зростанням.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Освіта як основа сталого розвитку суспільства
    (ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2018-04) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
  • No Thumbnail Available
    Item
    Освіта як інструмент для забезпечення сталого відновлення та розвитку в умовах надзвичайних ситуацій
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Освіта є надзвичайно важливою в контексті надзвичайних ситуацій, таких як кризи, війни та природні катастрофи. Вона виступає ключовим фактором для розвитку суспільства та його готовності до подолання таких негативних подій. Публічне управління освітою відіграє важливу роль у готовності до надзвичайних ситуацій та реагуванні на них. Публічне управління освітою у надзвичайних ситуаціях є одним з ключових елементів доступу до освіти та стійкості суспільства в умовах надзвичайних ситуацій. Воно сприяє збереженню освітнього процесу та підтримці фізичного та психічного благополуччя громадян. Відновлення сфери освіти під час і після надзвичайної ситуації вимагає спільних зусиль різних суб’єктів, які мають різні функції і ресурси, включаючи уряди, міжнародні та гуманітарні організації, громадські організації, органи місцевого самоврядування, педагогічний персонал, здобувачів освіти та їхні сім’ї. Ця взаємодія відіграє важливу роль у відновленні освітньої системи та забезпеченні доступу до освіти під час криз та надзвичайних ситуацій. Освіта в надзвичайних ситуаціях у різних країнах вимагає індивідуального підходу і адаптації до конкретних умов та потреб. Але наявні політики, стратегії та кейси інших країнах і на наднаціональному рівні можуть допомогти забезпечити доступ до якісної освіти для дітей і молоді під час надзвичайних ситуацій. Згідно з аналізом доступних публікацій, важливою складовою результативного розвитку та відновлення сфери освіти під час надзвичайних ситуацій, зокрема війни, є правильна оцінка потреб, розробка гнучких стратегій доступу до освіти та підвищення якості навчання. Несвоєчасне та недостатнє фінансування й, зокрема, визнання важливості освіти під час надзвичайних ситуацій призводять до втрати навичок і знань серед населення. Education is crucial in emergencies such as crises, wars, and natural disasters. It acts as a critical factor for the development of society and its readiness to overcome such adverse events. Public education management plays an important role in emergencies preparedness and response. Public management of education in emergencies is one of the critical elements of access to education and society’s resilience in emergencies. It helps preserve the educational process and supports the physical and mental well-being of citizens. The recovery of education during and after an emergency requires the joint efforts of various actors with different roles and resources, including governments, international and humanitarian organizations, civil society organizations, local governments, teaching staff, learners, and their families. This interaction is essential in rebuilding the education system and ensuring access to education during crises and emergencies. Education in emergencies in different countries requires an individual approach and adaptation to specific conditions and needs. However, existing policies, strategies, and case studies in other countries and at the supranational level can help ensure access to quality education for children and youth in emergencies. According to the analysis of available publications, an essential component of the effective development and recovery of education during emergencies, in particular war, is the correct assessment of needs, the development of flexible strategies for access to education, and the improvement of the quality of education. Only timely and sufficient funding and, in particular, recognition of the importance of education during emergencies lead to a loss of skills and knowledge among the population.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Освітній кластер як основа формування інформаційної економіки та економіки знань
    (Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2019) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Мета статті полягає у розмежуванні понять «економіка знань», «інноваційна економіка», «інформаційна економіка», «освітній кластер», «освітня сфера». Аналізуючи, систематизуючи й узагальнюючи наукові праці багатьох учених, було розглянуто еволюцію цих понять і встановлено взаємозв’язки між ними. Обґрунтовано, що освітня сфера має функціональний та організаційний аспекти. За результатами аналізу визначено, що освітній кластер розглядається як сучасна форма освітньої сфери в межах становлення нових типів економіки, де ядром розвитку є дослідницький університет. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є, по-перше, аналіз становлення феномена «дослідницького університету» та, по-друге, кількісна оцінка частки освітньої сфери в національній економіці в країнах, що мають різний рівень розвитку, в тому числі в Україні. Подальші дослідження щодо особливостей сфери освіти є важливими для вирішення наукової проблеми формулювання та реалізації в практиці публічного управління освітньою сферою певних фінансових правил. The aim of the article is to distinguish between the concepts “knowledge economy”, “innovative economy”, “information economy”, “education cluster”, “education”. Through analyzing, systematizing and summarizing scientific works of a number of scientists, the evolution of these concepts is considered, and relationships between them are described. It is proved that the education sector has functional and organizational aspects. Based on the results of the analysis, it is established that education cluster, within the framework of the formation of a new type of economy, is considered as a modern educational form, where the core of development is a research university. Prospects for further research in this area are, firstly, analysis of the emergence of the “research university” phenomenon and, secondly, quantitative assessment of the share of the education sector in the national economy in countries with different levels of development, including Ukraine. Further research on the features of the education sector is important for solving the scientific problem of formulating and implementing certain financial rules in the practice of public administration of the education sector. Цель статьи заключается в разграничении понятий «экономика знаний», «инновационная экономика», «информационная экономика», «образовательный кластер», «образовательная сфера». Анализируя, систематизируя и обобщая научные труды многих ученых, была рассмотрена эволюция этих понятий, и установлены взаимосвязи между ними. Обосновано, что образовательная сфера имеет функциональный и организационный аспекты. По результатам анализа установлено, что образовательный кластер рассматривается как современная форма образовательной сферы в рамках становления нового типа экономики, где ядром развития является исследовательский университет. Перспективами дальнейших исследований в данном направлении является, во-первых, анализ становления феномена «исследовательского университета» и, во-вторых, количественная оценка доли образовательной сферы в национальной экономике в странах, имеющих разный уровень развития, в том числе в Украине. Дальнейшие исследования об особенностях сферы образования важны для решения научной проблемы формулирования и реализации в практике публичного управления образовательной сферой определенных финансовых правил.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності правил фінансування освіти
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр», 2021) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Питання фінансових правил в освіті є особливо актуальним для національних економік із низьким рівнем розвитку та незавершеними інституційними реформами, до яких належить українська економіка. Це пояснюється обмеженістю фінансових ресурсів та браком форм їх раціонального використання. У роботі обґрунтовано підходи до оцінювання ефективності правил фінансування освіти, практична реалізація яких дає змогу довести вищу ефективність функціонування освітньої сфери, яка фінансується за правилами. Одночасно можна використовувати декілька варіантів оцінювання базуючись на ідеї багатоваріантності оцінювання ефективності правил фінансування освіти. Кількість цих варіантів оцінювання обмежується наявністю інформації, передусім, про те, чи використовуються правила фінансування освіти в різних країнах світу, та якими конкретно є ці правила. The importance of financial rules in the field of education is determined by a special role in economic development and society. Education is the driver of the national economy, with the proper funding of which positive changes in other areas can begin. The analysis of financial rules in education is especially relevant for national economies with low levels of development and incomplete institutional reforms. These include the Ukrainian economy. It is due to limited financial resources and a lack of forms of rational use. The paper substantiates the approaches to assessing the effectiveness of the rules of financing education, the practical implementation of which allows to prove the higher efficiency of the educational sphere, which is subject to financial rules. Evaluating the effectiveness of policy rules is an understudied issue. In the modern literature on the theory and practice of public administration, there are not enough works specifically devoted to the evaluation of financial rules and rules of financing in the field of education. The analysis of the world experience of evaluating the effectiveness of the application of the rules of financing education has allowed us to identify the following classification of methods (approaches): - assessment of the validity (relevance) of the rules by comparing the actual macro-financial indicators with those recorded in the financial rules; - assessment of the quality of educational services (comparison of indicators of the quality of education) in different countries with existing and absent financial rules in the field of education; - assessment of the impact of education on macroeconomic stability indicators (comparison of macroeconomic stability indicators in countries with different financial rules in education); - assessment of the impact of education on the international competitiveness of the national economy by comparing the world rankings of different countries. Policymakers can use several evaluation options simultaneously based on the idea of multivariate evaluation of the effectiveness of financial rules in education. The number of these assessment options is limited by the availability of information on whether financial rules are used in education in different countries.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Порядок встановлення фінансових правил в сфері освіти: прикладний аспект
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Освіта виконує особливу роль для розвитку економіки та суспільства. Механізм фінансування сфери освіти є недосконалим і потребує модернізації. У статті наголошено на важливості усвідомлення змісту фінансових правил у сфері освіти задля ефективного прийняття управлінських рішень на їх основі. Для того, щоб стати ефективним інструментом регулювання, правила мають бути обґрунтовані, або, іншими словами, виведені. В основу нашого дослідження покладено припущення, що обґрунтування правил фінансування освітньої сфери передбачає кілька ітераційних кроків (етапів). Завдяки цьому створюються кількісні орієнтири для діяльності урядів, контролю цієї діяльності та підстави для формування певних очікувань.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Правила політики уряду у фінансуванні освіти: ідентифікація на основі нейронних мереж
    (Подільський державний аграрно-технічний університет, 2019) Радіонова, Ірина Федорівна; Radionova, Iryna; Радионова, Ирина Фёдоровна; Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Правило частки витрат на освіту у регулюванні освітньої сфери
    (Тернопільський національний економічний університет, 2018) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
    Вступ. Освітня сфера є стратегічно важливим сектором розвитку суспільства і держави. Фінансовий аспект є одним із найбільш проблемних аспектів системи освіти. Тому актуальним є питання визначення показників впливу на обсяг фінансування сфери освіти. Мета. У статті проаналізовано правило макроекономічної політики уряду, зокрема правило фінансування освітньої сфери Метод (методологія) У дослідженні використано методологію аналізу макроекономічних правил. Аналіз проведено за допомогою економіко-математичних методів та програмного забезпечення STATISTICA. Результати. Прикладний результат дослідження полягає у визначенні та застосуванні певного алгоритму, який окреслює ідею правила та відбирає з використанням статистичних методів аналізу ті макроекономічні змінні, які дійсно впливають на освітню сферу. Обґрунтоване правило, на думку авторів, дає відповідь на питання, як будуть змінюватись показники фінансування освіти при зміні показників, які визначають частку людей з певним рівнем освіти. Introduction. The educational sphere is a strategically important sector of development of society and the state. The financial aspect is one of the most problematic aspects of the education system. Therefore, the question of determining the indicators of influence on the volume of financing education sphere is relevant. Purpose. The article aims to analyse the rule of macroeconomic policy of the government, in particular, the rule of the educational sphere financing. Methodology (methodology). The method of analysis of macroeconomic rules has been used in this research. The analysis is carried out with the help of economic and mathematical methods and software STATISTICA. Results. The identification and application of a particular algorithm has become the applied result of the research. This algorithm aims to outline the idea of the rule and select those macroeconomic variables that really affect the educational field. These variables should be chosen with the help of the statistical methods of analysis. The author states that the substantiated rule can answer the question of how the indicators of financing education will change in the process of changing the indicators that determine the proportion of people with a certain level of education.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Прикладні аспекти реалізації фіскальних правил
    (ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2015-09-25) Усик, Віра Іванівна; Usyk, Vira; Усик, Вера Ивановна
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback