Browsing by Author "Varshava, Daryna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-22) Варшава, Дарина Вікторівна; Varshava, Daryna; Рудакова, Світлана ГригорівнаВажливість людських ресурсів стає ще більш очевидною, якщо врахувати сучасне бізнес-середовище, яке швидко змінюється, і зростаючий попит на кваліфіковану робочу силу з цінними компетенціями та досвідом. Саме тому управління брендом роботодавця стає довгостроковою стратегією, що дозволяє залучати талановитих співробітників, утримувати їх у компанії та формувати спільні цілі, досягнення яких можливе лише за взаємної домовленості співробітників та керівництва. Процес управління HR-брендом дозволяє вирішити одразу кілька завдань за допомогою комплексного підходу: управління людськими ресурсами в компанії та формування привабливого іміджу роботодавця для залучення талантів тощо. The importance of human resources becomes even more evident given today's rapidly changing business environment and the growing demand for a skilled workforce with valuable competencies and experience. That is why the management of the employer's brand is becoming a long-term strategy that allows you to attract talented employees, keep them in the company and form common goals, which can be achieved only by mutual agreement of employees and management. The process of HR-brand management allows to solve several tasks with the help of an integrated approach: human resource management in the company and the formation of an attractive image of the employer to attract talent and more.Item Управління стимулюванням збуту в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Варшава, Дарина Вікторівна; Varshava, Daryna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаУправління стимулюванням збуту в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства стає актуальним завданням в умовах зростання конкуренції, змін у споживацькій поведінці, впливу цифрових технологій та зростаючої потреби в оптимізації маркетингових витрат. Головною метою збутової діяльності підприємства є реалізація продукції, що забезпечить стійкі прибутки, розширення ринкових сегментів та створення додаткового попиту серед споживачів. Ефективне стимулювання збуту визнається стратегічним інструментом для привертання та утримання клієнтів, забезпечення конкурентоспроможності підприємства та досягнення успіху на ринку. Таким чином, дана тема відображає актуальні виклики та завдання, що постають перед сучасними компаніями у контексті збутової діяльності. Management of sales promotion in the marketing communication policy of the enterprise becomes an urgent task in the conditions of growing competition, changes in consumer behavior, the influence of digital technologies and the growing need to optimize marketing costs. The main goal of the company’s sales activities is the sale of products that will ensure stable profits, the expansion of market segments and the creation of additional demand among consumers. Effective sales promotion is recognized as a strategic tool for attracting and retaining customers, ensuring the company’s competitiveness and achieving success in the market. Thus, this topic reflects the current challenges and tasks facing modern companies in the context of sales activities.