Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Vashchaiev, Viktor"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування та механізми реалізації маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «ХЕЛСІ-ВЕТ»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-29) Ващаєв, Віктор Сергійович; Vashchaiev, Viktor; Федорченко, Андрій Васильович
    Метою магістерської роботи є розробка оптимальної маркетингової стратегії для підприємства сфери ветеринарних послуг. У роботі розглянуто основні поняття маркетингового стратегічного управління, наведено класифікацію сучасних маркетингових стратегій, проаналізовано показники господарської і маркетингової діяльності підприємства, запропоновано альтернативні варіанти формування і розвитку цілісної маркетингової стратегії, здійснено прогнозну оцінку її результативності. The purpose of the master’s thesis is to develop an optimal marketing strategy for an enterprise, that operates in the field of veterinary services. The master’s thesis examines the main concepts of marketing strategic management, provides a classification of modern marketing strategies, analyzes the economic and marketing activity indicators of the enterprise, offers alternative options for the formation and development of a comprehensive marketing strategy, and makes a predictive assessment of its effectiveness.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement