Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Voloshenko, Kateryna"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Цифровізація міжнародного маркетингу нерухомості
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Волошенко, Катерина Вікторівна; Voloshenko, Kateryna; Солодковська, Ганна Володимирівна
    Магістерська робота «Діджиталізація міжнародного маркетингу нерухомості» присвячена дослідженню трансформаційного впливу цифрових маркетингових стратегій на світові практики у сфері нерухомості. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення інструментів цифрового маркетингу Deveraux Apartment Communities на основі аналізу сучасних тенденцій діджиталізації, глобальної та регіональної специфіки, а також практик провідних світових компаній у сфері нерухомості. У дослідженні висвітлено еволюцію цифрового маркетингу, визначено ключові стратегії та розглянуто їх застосування у сфері нерухомості. Визначено особливості діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності в секторі нерухомості та охарактеризовано регіональні особливості цифрового маркетингу нерухомості. Проаналізовано досвід використання інструментів цифрового маркетингу провідними компаніями на міжнародному ринку. На прикладі кейсів провідних компаній проаналізовано практичні наслідки діджиталізації. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії цифрового маркетингу компанії Deveraux Apartment Communities. Отримані результати розкривають значні можливості для покращення залучення клієнтів, операційної ефективності та охоплення ринку. Запропоновані рекомендації зосереджені на впровадженні адаптивних цифрових стратегій для оптимізації позиціонування Deveraux на світовому ринку. The master’s thesis, titled «Digitalization of international real estate marketing», investigates the transformative impact of digital marketing strategies on global real estate practices. The purpose of the study is to develop recommendations for enhancing the digital marketing tools of Deveraux Apartment Communities based on an analysis of modern digitalization trends, global and regional specifics, and the practices of leading global companies in the real estate sector. The research highlights the evolution of digital marketing, identifies key strategies and examines their application in the real estate sector. The features of digitalization of international marketing activities in the real estate sector are identified, and regional peculiarities of digital marketing of real estate are characterized. The author analyzes the experience of using digital marketing tools by leading companies in the international market. Case studies of leading companies provide insight into the practical implications of digitalization. Recommendations were developed to improve the digital marketing strategy of Deveraux Apartment Communities. The findings reveal significant opportunities for improving customer engagement, operational efficiency, and market reach. The proposed recommendations focus on adopting adaptive digital strategies to optimize Deveraux’s global market positioning.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback