Browsing by Author "Voloshenko, Kateryna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Світовий досвід імплементації процесу детінізації економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Волошенко, Катерина Вікторівна; Voloshenko, Kateryna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаУ роботі обґрунтовано поняття тіньової економіки, основні причини виникнення та прояви, визначено наслідки тіньової економіки для економічного розвитку. Досліджено сутність, складники та показники оцінювання тіньової економіки в Україні, а також значення їх на шляху до вступу в Євросоюз. Запропоновано рекомендації з подолання тіньового сектора.Item Сучасні практики імплементації методів детінізації національних економік(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Іщенко, Анна Володимирівна; Ishchenko, Anna; Ищенко, Анна Владимировна; Волошенко, Катерина Вікторівна; Voloshenko, KaterynaУ роботі комплексно досліджено сутність і чинники розвитку тіньової економіки з ідентифікацією таких ключових причин, як політичні, соціально-економічні, правові та морально-етичні. Проаналізовано специфіку регіональних, локальних стимулів розвитку тіньової економіки в індустріальних країнах, а також у країнах Східної та Центральної Європи. Охарактеризовано основні методи виявлення впливу та аналізу обсягів тіньової економіки (прямі, непрямі методи та моделі) і зазначено, що для повної та усесторонньої оцінки масштабів тінізації національної економіки варто застосовувати всю сукупність даних методів. Досліджено основні підходи з можливими методами та заходами перетворення тіньового сектору на офіційний, а саме — посилення різних видів покарання та стимулювання самовільного виходу з тіні, що імплементуються як своєрідна комбінація стимулюючих і посилюючих заходів. Ідентифіковано лідерів із найвищим рівнем тіньової економіки серед країн ЄС та найкращі практики впровадження методів детінізації. Встановлено та окреслено ключові механізми, методи, принципи та інструменти державного регулювання щодо детінізації економіки світових лідерів, а саме в таких країнах, як Данія, Італія, Нідерланди, США, Австрія, Латвія, Німеччина, Франція ті інші. Трансформаційні процеси, що посилюються в світовій економіці в контексті глобальної фінансової, соціальної, безпекової нестабільності, трансформують міжнародне бізнес-середовище, проте одночасно й виступають тригерами посилення ролі саме глобальних комунікацій, адже сприяють прозорості та відкритості даних, доступності інформації і посилюють значення методів просвітницьких інструментів комунікацій, які формують податкову мораль громадян та є ключовими в світовій практиці детінізації економіки. Окреслено ключові вектори боротьби з тінізацією національної економіки, оскільки детінізація є гостро необхідною для України. Застосування найкращих світових практик не лише сприятиме поліпшенню економічного стану нашої країни, а й допоможе забезпечити виконання європейських стандартів та вимог, що є надважливими для успішного інтегрування до Європейського Союзу.Item Цифровізація міжнародного маркетингу нерухомості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Волошенко, Катерина Вікторівна; Voloshenko, Kateryna; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаМагістерська робота «Діджиталізація міжнародного маркетингу нерухомості» присвячена дослідженню трансформаційного впливу цифрових маркетингових стратегій на світові практики у сфері нерухомості. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення інструментів цифрового маркетингу Deveraux Apartment Communities на основі аналізу сучасних тенденцій діджиталізації, глобальної та регіональної специфіки, а також практик провідних світових компаній у сфері нерухомості. У дослідженні висвітлено еволюцію цифрового маркетингу, визначено ключові стратегії та розглянуто їх застосування у сфері нерухомості. Визначено особливості діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності в секторі нерухомості та охарактеризовано регіональні особливості цифрового маркетингу нерухомості. Проаналізовано досвід використання інструментів цифрового маркетингу провідними компаніями на міжнародному ринку. На прикладі кейсів провідних компаній проаналізовано практичні наслідки діджиталізації. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії цифрового маркетингу компанії Deveraux Apartment Communities. Отримані результати розкривають значні можливості для покращення залучення клієнтів, операційної ефективності та охоплення ринку. Запропоновані рекомендації зосереджені на впровадженні адаптивних цифрових стратегій для оптимізації позиціонування Deveraux на світовому ринку. The master’s thesis, titled «Digitalization of international real estate marketing», investigates the transformative impact of digital marketing strategies on global real estate practices. The purpose of the study is to develop recommendations for enhancing the digital marketing tools of Deveraux Apartment Communities based on an analysis of modern digitalization trends, global and regional specifics, and the practices of leading global companies in the real estate sector. The research highlights the evolution of digital marketing, identifies key strategies and examines their application in the real estate sector. The features of digitalization of international marketing activities in the real estate sector are identified, and regional peculiarities of digital marketing of real estate are characterized. The author analyzes the experience of using digital marketing tools by leading companies in the international market. Case studies of leading companies provide insight into the practical implications of digitalization. Recommendations were developed to improve the digital marketing strategy of Deveraux Apartment Communities. The findings reveal significant opportunities for improving customer engagement, operational efficiency, and market reach. The proposed recommendations focus on adopting adaptive digital strategies to optimize Deveraux’s global market positioning.