Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Yakymets, Olha"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Cучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Якимець, Ольга Андріївна; Yakymets, Olha; Василькова, Наталія Володимирівна
    У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність, напрямки та інструменти Інтернет-маркетингу. Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств має численні переваги, зокрема можливість досягнення широкої аудиторії, точне визначення цільової аудиторії, тісніший контакт зі споживачами через соціальні мережі та детальний аналіз ефективності кампаній. Досліджено методи застосування Інтернет-технологій у маркетингу медичних послуг на прикладі ТОВ «Сімейний Центр Здоров'я» у Києві. Проаналізовано проблеми Інтернет-маркетингу клініки. Запропоновано заходи для вирішення цих проблем, включаючи удосконалення веб-сайту, розробку мобільного додатку та підвищення активності в соціальних мережах. In the qualifying bachelor's work, the essence, directions and tools of Internet marketing were investigated. It was determined that the use of Internet technologies in the marketing activities of enterprises has numerous advantages, in particular, the possibility of reaching a wide audience, accurate definition of the target audience, closer contact with consumers through social networks and detailed analysis of the effectiveness of campaigns. The methods of using Internet technologies in the marketing of medical services were studied using the example of «Family Health Center» LLC in Kyiv. The problems of Internet marketing of the clinic were analyzed. Measures have been proposed to address these issues, including improving the website, developing a mobile app, and increasing social media activity.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback