Browsing by Author "Yamnenko, Halyna"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Investment attractiveness of an enterprise: content and methods of assessment(Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2019) Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Євгенівна; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаItem Public-private partnership in microfinance(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2022) Sokrovolska, Nataliia; Сокровольська, Наталія; Prodius, Oksana; Продіус, Oксана; Zhuk, Olena; Жук, Олена; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Євгенівна; Ямненко, Галина Евгеньевна; Fedyna, Vita; Федина, ВітаThe aim of the article was to determine the distinctive features of the design and implementation of public-private partnership in microfinancing. The study involved the following methods: synthesis was used to identify trends in the development of the microfinance market and analyze innovative approaches to managing microfinance programs; statistical analysis for regression analysis of factors influencing the effectiveness of the implementation of microfinance programs in financial and social aspects. The methodological background of the analysis is the Data Envelopment Analysis, which is linear programming used to determine the separate and joint impact of factors on the performance of microfinance organizations, as well as to quantitatively assess this influence. Prospects for future research include an extended study of exogenous and endogenous factors influencing microfinance programs in both Vietnam and the Southeast Asian region. Метою статті було визначити особливості розробки та впровадження державно-приватного партнерства в мікрофінансуванні. Дослідження включало такі методи: синтез – для визначення тенденцій розвитку ринку мікрофінансування та аналізу інноваційних підходів до управління програмами мікрофінансування; статистичний аналіз – для регресійного аналізу факторів, що впливають на ефективність упровадження мікрофінансових програм у фінансовому та соціальному аспектах. Методологічною основою аналізу є аналіз охоплення даних, який є лінійним програмуванням, що використовується для визначення окремого та спільного впливу факторів на ефективність мікрофінансових організацій, а також для кількісної оцінки цього впливу. Перспективи майбутніх досліджень включають розширене вивчення екзогенних та ендогенних факторів, що впливають на програми мікрофінансування і у В’єтнамі, і в усій Південно-Східній Азії.Item Venture capital as a basis for innovative development of Ukrainian enrterprises(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-10-12) Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Євгенівна; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаItem Механізм управління дебіторською заборгованістю підприємства(Altezoro, s. r. o. & Dialog, 2017-02) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаАктуальність управління дебіторською заборгованістю викликана її здатністю впливати на наповнення оборотного капіталу підприємства. Тому особливо необхідним є створення певного механізму управління дебіторською заборгованістю на підприємстві. У статті здійснено аналіз складових елементів механізму, розглянуто вплив факторів, що суттєво впливають на функціонування. Результатом функціонування механізму управління дебіторською заборгованістю є отримання грошових коштів та мінімізація дебіторської заборгованості.Item Механізм інноваційного розвитку підприємства(International Development Institute – Africa (IDIA), 2018-10-12) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаУ статті розглянуто особливості інноваційного розвитку, охарактеризовано проблеми, які перешкоджають інноваційній діяльності. Наведено елементи механізму інноваційного розвитку, що має стати основою модернізації та інформаційно-аналітичної підтримки процесів прийняття управлінських рішень. The thesis considers features of innovative development, characterizes the problems that hinder innovation activity. The elements of the mechanism of innovation development, which should become the basis of modernization and informational and analytical support of the processes of making managerial decisions, are presented.Item Неоекономіка та імперативи розвитку підприємництва(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Кукоба, Володимир Павлович; Kukoba, Volodymyr; Кизенко, Олена Олександрівна; Kyzenko, Olena; Колот, Анатолій Михайлович; Kolot, Anatolii; Герасименко, Оксана Олександрівна; Herasymenko, Oksana; Андрющенко, Катерина Анатоліївна; Andriushchenko, Kateryna; Бесараб, Світлана Олексіївна; Besarab, Svitlana; Бігунов-Новіков, Леонід Юрійович; Bihunov-Novikov, Leonid; Бойченко, Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бортнік, Анастасія Миколаївна; Bortnik, Anastasiia; Будяєв, Максим Олександрович; Budiaiev, Maksym; Вострякова, Валентина Юріївна; Vostriakova, Valentyna; Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Долгова, Людмила Іванівна; Dolhova, Liudmyla; Жукова, Л. Л.; Кирилюк, Оксана Василівна; Kyryliuk, Oksana; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Ковтун, Віта Петрівна; Kovtun, Vita; Коденська, Ю. П.; Кондаревич, В. Б.; Коцюба, Олексій Станіславович; Kotsiuba, Oleksii; Кужель, Марина Юріївна; Kuzhel, Maryna; Кузьменко, Олена Михайлівна; Kuzmenko, Olena; Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, Volodymyr; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лєзіна, Анастасія Володимирівна; Liezina, Anastasiia; Лігоненко, Лариса Олександрівна; Lihonenko, Larysa; Малярчук, Ольга Георгіївна; Maliarchuk, Olha; Махова, Галина Вікторівна; Makhova, Halyna; Мельникова, Олександра Анатоліївна; Melnykova, Oleksandra; Мисилюк, В. В.; Оберемчук, Валентина Феодосіївна; Oberemchuk, Valentyna; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петрова, Д. С.; Плющ, О. Б.; Рапута, Катерина Олегівна; Raputa, Kateryna; Рудь, В. М.; Смирнов, Євген Валерійович; Smyrnov, Yevhen; Смирнов, Євген Євгенович; Smyrnov, Yevhen; Теплюк, Марія Анатоліївна; Tepliuk, Mariia; Тетерук, К.; Царьов, Віталій Миколайович; Tsarov, Vitalii; Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Олег Анатолійович; Shvydanenko, Oleh; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Якушева, Наталія Валентинівна; Yakusheva, Nataliia; Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, HalynaУ монографії висвітлено результати багаторічних досліджень ключових сучасних проблем розвитку підприємництва. У ній органічно поєднується широкий спектр теоретичних концепцій, новітніх методів та емпіричних даних для повного та всебічного розкриття як наукового значення, так і практичної цінності розвитку підприємництва на поточному етапі трансформації суспільних відносин. Структурно монографію побудовано за принципом «поділу за різновидами підприємництва»: досліджено детермінанти розвитку всіх напрямів підприємницької діяльності, зміни у виробничому підприємництві, активізацію інноваційного підприємництва, проблеми розвитку високоінтелектуальних та інформаційних технологій, соціально-трудовий формат підприємництва в умовах неоекономіки, особливості розвитку соціального підприємництва, методи функціонування підприємництва в креативній індустрії. Для науковців, аспірантів, викладачів і студентів економічних вищих навчальних закладів, слухачів магістерських програм, центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації, а також широкого загалу, який цікавиься проблемами сучасного розвитку підприємництва.Item Роль венчурного фінансування у розвитку підприємства: українські реалії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-31) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Евгеньевна; Сасіна, Ангеліна; Sasina, AnhelinaРозглянуто сутність, особливості та роль венчурного фінансування у розвитку підприємств. Підкреслено необхідність державно-приватного партнерства для підтримки інноваційного підприємництва. Abstract. The essence, features and role of venture capital financing in the development of enterprises are considered. The necessity of public-private partnership to support innovative entrepreneurship is emphasized.Item Системно-ситуаційний підхід до моделювання діяльності сучасного підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаРозглянуто системно-ситуаційний підхід як інструмент моделювання діяльності підприємства на сучасному етапі суспільного розвитку.Item Соціальне підприємництво як елемент інноваційного розвитку економіки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-05-18) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаItem Стратегічні партнерства: особливості та конкурентні переваги(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2014) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаУ статті розглянуто сутність стратегічних партнерств, розкрито їх переваги та недоліки, наведено приклади партнерств у вітчизняній економіці. Показано переваги стратегічних партнерств як особливої форми співпраці партнерів, що сприяє отриманню додаткових конкурентних переваг на ринку.Item Тенденції та орієнтири розвитку бренду фармацевтичних компаній в Україні(Західноукраїнський національний університет, 2022) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаВступ. В умовах висококонкурентного середовища, в довгостроковому періоді успішними можуть бути тільки ті компанії, які здатні виділитися на тлі конкурентів. Забезпечення реальної диференціації є надзвичайно складним завданням. Для цього необхідно пропонувати відмінний від конкурентів продукт, що володіє істотно кращими експлуатаційними характеристиками і наділяти продукт яскравими образами, звертаючись до емоцій споживачів. Основою успішного існування та забезпечення високого рівня конкурентоспроможності продукту на ринку є бренд, який в свою чергу, забезпечує споживачеві високий рівень раціональних та емоційних цінностей, що призводить до забезпечення необхідної диференціації і позитивного фінансового результату діяльності компанії. Мета статті – дослідження особливостей формування та розвитку бренду підприємств на фармацевтичному ринку. Методика. Під час проведення дослідження застосовувались методи порівняльного аналізу, системний підхід, узагальнення, синтез, логічний і структурний аналіз, графічного інтерпретування. Результати. Проведено аналіз стану, виявлено тенденції у діяльності фармацевтичних підприємств. У формуванні стратегії розвитку брендів запропоновано приділити увагу безперервному управлінню брендом та посиленню промо-активності компаній. Практична значимість полягає у впливі на процес бренд-планування та визначення орієнтирів розвитку для брендів підприємств. Introduction. In a highly competitive environment, only companies that are able to distinguish themselves from their competitors can be successful in the long term. Ensuring real differentiation is an extremely difficult task. To do this, it is necessary to offer a product that is different from the competition, which has a historically superior performance characteristics and to add vivid imagery to the product, appealing to the emotions of consumers. The basis for successful existence and maintenance of high level of competitiveness of the product on the market is the brand, which in its turn, ensures for the consumers a high level of rational and emotional values, which leads to maintenance of the necessary differentiation of the company's activity and positive financial result. Purpose – research of peculiarities of formation and development of the brand of enterprises in the pharmaceutical market. Method. During the research we used methods of comparative analysis, systematic approach, summarization, synthesis, logical and structural analysis, graphical interpretation. Results. An analysis of the situation was carried out, trends in the activities of pharmaceutical companies were identified. In the formation of brand development strategy it was suggested to pay attention to continuous brand management and increase of promotional activity of the companies. Practical relevance lies in influencing the process of brand planning and determining the development criteria for enterprise brands.Item Трансформаційний потенціал соціальних інновацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Ямненко, Галина Євгеніївна; Yamnenko, HalynaРозглянуто сутність та особливості соціальних інновацій у сучасному бізнесі. Підкреслено їхню роль у вирішенні соціальних проблем, створенні нових ринків, зміні бізнес-моделей та підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Відзначено зміщення підприємницького фокусу на створення стійких бізнес-моделей, які не лише приносять прибуток, а й вирішують актуальні соціальні проблеми. The essence and features of social innovations in modern business are considered. The author emphasizes their role in solving social problems, creating new markets, changing business models, and increasing the competitiveness of enterprises. The article noted that the focus of entrepreneurship shifts to creating sustainable business models that not only generate profits but also solve pressing social problems.Item Управління ресурсами підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Бутник-Сиверский, Александр Борисович; Кукоба, Володимир Павлович; Kukoba, Volodymyr; Кукоба, Владимир Павлович; Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrii; Федорченко, Андрей Васильевич; Федонін, Олексій Сергійович; Федонин, Алексей Сергеевич; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена Георгиевна; Дзюбенко, Любов Миколаївна; Dziubenko, Liubov; Дзюбенко, Любовь Николаевна; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Дмитренко, Артем Иванович; Долгова, Людмила Іванівна; Dolhova, Liudmyla; Долгова, Людмила Ивановна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Клименко, Светлана Михайловна; Криворучкіна, Олена Володимирівна; Kryvoruchkina, Olena; Криворучкина, Елена Владимировна; Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Viacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Кузьменко, Олена Михайлівна; Kuzmenko, Olena; Кузьменко, Елена Михайловна; Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, Volodymyr; Кузёмко, Владимир Николаевич; Литюга, Юлія Володимирівна; Lytiuha, Yuliia; Литюга, Юлия Владимировна; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатольевна; Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Liudmyla; Приходько, Людмила Николаевна; Ревуцька, Наталія Віталіївна; Revutska, Nataliia; Ревуцкая, Наталия Витальевна; Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Семенчук, Аліна Олександрівна; Semenchuk, Alina; Семенчук, Алина Александровна; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Шергина, Лидия Антоновна; Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Евгеньевна; Зайцева, А. В.; Бігунова-Новікова, Зоя Олександрівна; Бойченко, Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бойченко, Екатерина Степановна; Смирнов, Євген Валерійович; Smiynov, Yevhen; Смирнов, Евгений Валерьевич; Гусєва, Ірина Юріївна; Huseva, Iryna; Гусева, Ирина Юрьевна; Наконечна, Дарина Юріївна; Nakonechna, Daryna; Наконечная, Дарина Юрьевна; Сорока, Неля Вячеславівна; Soroka, Nelia; Сорока, Неля Вячеславовна; Сотнікова, Д.; Янголь, Ганна Вікторівна; Yangol, Hanna; Янголь, Анна Викторовна; Музиченко, Т. В.Монографію присвячено висвітленню сучасного бачення ресурсної теорії та потенціалу прирощення ефективності на засадах управління ресурсами в новій інформаційній економіці.Item Фінансова підтримка розвитку бізнесу в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-06-21) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина ЕвгеньевнаItem Цифрові технології у формуванні стратегії бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Евгеньевна; Шергіна, Лідія Антонівна; Shergina, Lidiya; Шергина, Лидия Антоновна