Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Yerankin, Oleksandr"

Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Formation of a set of national food security indicators
    (Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2023) Yerankin, Oleksandr; Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович; Ivasiv, Ihor; Івасів, Ігор Богданович; Ивасов, Игорь Богданович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Олексій Іванович; Олексюк, Алексей Иванович; Ovsiienko, Nataliia; Овсієнко, Наталія Василівна; Овсеенко, Наталия Васильевна; Parii, Liudmyla; Парій, Людмила
    The purpose of this scientific article is to form a set of indicators of national food security in order to diagnose the processes of food supply and self-sufficiency in the direction of a comprehensive and clear assessment of the actual level of national food security and independence and to identify compliance with the regulatory level, as well as to find effective ways to improve the national socio-economic development for the long term. To achieve this purpose, a wide range of research methods has been used, the main of which were the methods of generalization and synthesis, scientific abstraction, analytical diagnostics, and regulatory and index criteria. The dialectical method of cognition of socio-economic processes, the formal-logical method and the method of system analysis have been applied in order to better understand the processes of providing the country with food, the formation of food independence from imports, the identification of the regularities of the processes of self-sufficiency in food stocks, as well as to take into account the impact of macroeconomic factors on improving the level of national food supply and food security. The author formulates his own definition of "food security indicator" as an actual statistical value of the indicator (in dynamics), which reflects the level of provision with the resource potential for the full production of the optimal amount of food per capita (in accordance with the established standards). The "food security criterion" is identified as a threshold, an acceptable level of the indicator, the value of which indicates the state of food independence of a certain region in particular and the country as a whole. The indicators characterizing the level of national food security have been improved in the context of the research of such aspects as quantitative, aimed at providing the country with sufficient food; qualitative, focused on providing the population with quality and safe food; and socio-economic, which involves establishing a level of income sufficient to ensure access to food. The main composition of indicators and factors (conditions) of national food security and a set of indicators of national food security has been formed in order to address important issues of food supply in accordance with the potential capabilities of the country in the production, storage, processing of agricultural products to provide food for all categories of the population with appropriate levels of consumption, as well as food of proper quality and safety. It is proved that at the present stage of economic development, all groups of indicators of food security and independence of the country (criteria of accessibility and sufficiency of food security, food self-sufficiency and food independence from imports) should be used. The proposed criteria and developed indicators are of both theoretical and practical importance for the economic and socio-demographic development of the country in the future. Метою цієї наукової статті є формування комплексу індикаторів національної продовольчої безпеки з метою діагностики процесів забезпечення та самозабезпечення продовольством у напрямі здійснення комплексної та чіткої оцінки фактичного рівня національної продовольчої безпеки й незалежності та для ідентифікації відповідності нормативному рівневі, а також пошуку ефективних шляхів підвищення національного соціально-економічного розвитку на довгострокову перспективу. Для досягнення цієї мети було використано широкий спектр методів дослідження, основними з яких стали методи узагальнення та синтезу, наукової абстракції, аналітичної діагностики, нормативно-правовий та індексно-критеріальний. Застосовано діалектичний метод пізнання соціально-економічних процесів, формально-логічний метод та метод системного аналізу з метою глибшого розуміння процесів забезпечення країни продовольством, формування продовольчої незалежності від імпорту, виявлення закономірностей перебігу процесів самозабезпечення продовольчим запасами, а також урахування впливу макроекономічних факторів на підвищення рівня національного продовольчого забезпечення та харчової безпеки. Сформульовано власне визначення понять. «Індикатор продовольчої безпеки» – фактичне статистичне значення показника (в динаміці), який відображає рівень забезпечення ресурсним потенціалом для повноцінного виробництва оптимального обсягу продуктів харчування з розрахунку на душу населення (відповідно до встановлених нормативів). «Критерій продовольчої безпеки» – ідентифіковано як пороговий, допустимий рівень індикатора, значення якого вказує на стан продовольчої незалежності певного регіону зокрема та країни – в цілому. Удосконалено індикатори, що характеризують рівень національної продовольчої безпеки в контексті дослідження таких аспектів, як: кількісний, що спрямований на забезпечення країни достатнім обсягом продовольства; якісний, що орієнтований на забезпечення населення якісним та безпечним продовольством, а також – соціально-економічний, що передбачає встановлення рівня доходів, достатнього для забезпечення можливості доступу до продовольства. Сформовано основний склад показників та чинників (умов) національної продовольчої безпеки й комплекс індикаторів національної продовольчої безпеки з метою вирішення важливих питань продовольчого забезпечення відповідно до потенційних можливостей країни в напрямі виробництва, зберігання, переробки сільськогосподарської продукції для забезпечення всіх категорій населення відповідними розмірами споживання продукції, а також продуктами харчування належної якості та безпеки. Доведено, що на сучасному етапі економічного розвитку варто використовувати всі групи показників продовольчої безпеки та незалежності країни (критерії доступності й достатності продовольчої безпеки, самозабезпечення продовольства та продовольчої незалежності від імпорту). Запропоновані критерії та розроблені індикатори мають і теоретичне, і практичне значення для економічного та соціально-демографічного розвитку країни на перспективу.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Media planning as a necessarycondition for increasing the efficiencyof business structures’ digitalmarketing activities
    (Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2024) Zghurska, Oksana; Згурська, Оксана; Vynohradova, Olena; Виноградова, Олена; Yerankin, Oleksandr; Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович; Korchynska, Olena; Корчинська, Олена; Ovsiienko, Nataliia; Овсієнко, Наталія Василівна; Овсиенко, Наталия Васильевна; Aisulu, Asan; Айсулу, Асан
    The main purpose, presented in this article is to investigate and identify the problematic aspects, key features and factors of effective media planning, a conceptual scheme for creating a digital media plan as an important component of digital marketing in the direction of achieving economic efficiency of business structures. To achieve this goal, in the article, the methods of systematization and generalization, scientific abstraction, and analytical analysis have been used. To highlight the financial component of the implementation of the media plan, the methods of the system approach, system analysis and the method of logical-mathematical formalization were used for the purpose of research and study of objects by displaying the content and structure of media planning in a calculated form. The key role of media planning in digital marketing activity is defined and substantiated as an important component for comprehensive financial planning of an advertising campaign, effective financial analytics for obtaining effective results of business structures’ activity. Based on taking into account structural market transformations in the conditions of informatization and intellectualization of society, the nature of the relationship between economic indicators and the corresponding goals of business structures was determined, which proved the need to include the defined marketing and general business performance goals in the digital media plan. In the direction of achieving high-performance indicators of marketing activities, the article developed a conceptual scheme for creating an effective digital media plan. It is determined that the economic efficiency of marketing project development and implementation will depend on real-time analytics and forecasting, autonomous campaigns and the development of artificial intelligence. It is proved that in a digital media plan, stakeholders, which are representatives of the business structure or with external partners, play a key role in contributing in order to achieve the highest level of business structures’ economic efficiency. Основною метою дослідження є вивчення та визначення проблемних аспектів, ключових особливостей і факторів ефективного медіапланування, розробка концептуальної схеми створення цифрового медіаплану як важливої складової цифрового маркетингу в напрямі досягнення економічної ефективності бізнес-структур. Для досягнення поставленої мети використано методи систематизації та узагальнення, наукового абстрагування, аналітичного аналізу. Для виділення економічної складової реалізації медіаплану використано методи системного підходу, системного аналізу та метод логіко-математичної формалізації з метою дослідження та вивчення об’єктів шляхом відображення змісту й структури медіапланування в розрахунковій формалізації. Визначено та обґрунтовано ключову роль медіапланування в цифровій маркетинговій діяльності як важливої складової комплексного планування рекламної кампанії, ефективної фінансової аналітики для отримання високих показників ефективності діяльності бізнес-структур. На основі врахування структурних ринкових трансформацій в умовах інформатизації та інтелектуалізації суспільства визначено характер зв’язку між фінансовими показниками та відповідними цілями бізнес-структур, що обґрунтувало необхідність включення визначених маркетингових і загальних цілей ефективності бізнесу в структуру цифрового медіаплану. У напрямі досягнення високих показників ефективності маркетингової діяльності розроблено концептуальну схему створення цифрового медіаплану як важливої складової цифрового маркетингу в напрямі досягнення високого рівня економічної ефективності бізнес-структур. Визначено, що економічна ефективність розробки та реалізації маркетингового проєкту залежить від аналітичної обробки та прогнозування даних щодо діяльності бізнес-структур у реальному часі, автономних кампаній та розвитку штучного інтелекту. Доведено, що в цифровому медіаплані стейкхолдери, які є представниками бізнес-структур або зовнішніми партнерами, відіграють ключову роль у сприянні досягненню найвищого рівня економічної ефективності бізнес-структур на довгострокову перспективу цифрового розвитку.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в нових умовах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    Запропоновано головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Наведені аргументи та практичні рекомендації щодо необхідності впровадження цих принципів. The main principles of the formation of marketing strategies in Ukrainian agribusiness under conditions of the military aggression and in the post-war period are proposed. Arguments and practical recommendations regarding the need to implement these principles are presented.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Напрями трансформації сучасного маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Потенціал підприємництва в агробізнесі України в поствоєнний період
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-05-30) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    Досліджено практичні аспекти перспектив розвитку потенціалу підприємництва в агробізнесі в Україні в поствоєнний період. The practical aspects of potential perspectives of entrepreneurship in agribusiness of Ukraine in the postwar period are investigated.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасні особливості маркетингу в агробізнесі України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-19) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    Запропоновано головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Наведені аргументи та практичні рекомендації щодо необхідності впровадження цих принципів.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-17) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    Запропоновано переглянути та захистити традиційні погляди на базові принципи формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Розглянуто практичний кейс порушення базових принципів ринкової економіки під час так званої «польської кризи на кордоні».

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback