Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zabolotna, Alina"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Заболотна, Аліна Олександрівна; Zabolotna, Alina; Ус, Роман Леонідович
    Під час написання бакалаврської роботи проведено аналіз та удосконалення контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Київстар». На меті роботи було дослідити теоретико-методологічних засад контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення контролю та аналізу маркетингової діяльності. Робота містить ключові аспекти контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства «Київстар» та розроблено конкретні рекомендації для їх подальшого вдосконалення. Результати дослідження можуть стати цінним допоміжним матеріалом для управлінських рішень та стратегічного планування в маркетинговій діяльності підприємства. During the writing of the bachelor's thesis, an analysis and improvement of the control and analysis of the marketing activity of «Kyivstar» PJSC was carried out. The purpose of the work was to investigate the theoretical and methodological principles of the control and analysis of the marketing activity of the enterprise and to develop practical recommendations for improving the control and analysis of the marketing activity. The work contains key aspects of control and analysis of the marketing activities of the «Kyivstar» enterprise and developed specific recommendations for their further improvement. The results of the study can become a valuable auxiliary material for management decisions and strategic planning in the enterprise's marketing activities.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback