Browsing by Author "Zahirniak, Anna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Транснаціоналізація міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Apple»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-15) Загірняк, Анна Сергіївна; Zahirniak, Anna; Примостка, Олена ОлександрівнаУ роботі аналізується діяльність сучасних транснаціональних корпорацій, їх вплив на розвиток світової економіки та їх роль у міжнародних економічних відносинах. Автор аналізує принципи конкурентоспроможності ТНК, ключовими з яких є інвестиції в дослідження та розробки, реалізація політики корпоративної соціальної відповідальності. Доведено, що впровадження таких практик позитивно впливає на репутацію компанії, а, отже, і на фінансові результати та успіх бізнесу. The work analyses the activities of modern multinational corporations, their impact on the development of the global economy and their role in international economic relations. The author analyses the principles of competitiveness of TNC’s, the key ones of which are investments in research and development, implementation of corporate social responsibility policy. It has been proven that the implementation of such practices has a positive impact on the company's reputation, and, consequently, on financial performance and business success.Item Управління конкурентоспроможністю компанії в умовах глобалізації на прикладі «Farmasoft»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Загірняк, Анна Сергіївна; Zahirniak, Anna; Білошапка, Владислав АнатолійовичУ роботі проаналізовано теоретичні основи, методи та інструменти підвищення рівня конкурентоспроможності компаній в умовах глобалізації. Автор аналізує конкурентні переваги, що забезпечують підвищення конкурентоспроможності підприємств, зокрема, до них належать: ефективна міжнародна стратегія розвитку, ефективне використання маркетингу та брендингу, ефективне управління ланцюгами поставок, інвестиції в інновації та дослідження, забезпечення управління якістю та відповідність міжнародним стандартам якості, ефективне управління фінансами, створення корпоративної культури, ефективне використання сучасних технологій та інформаційних систем тощо. The paper analyzes the theoretical foundations, methods and tools of increasing the level of competitiveness of companies in the conditions of globalization. The author analyzes the competitive advantages that ensure an increase of the competitiveness of enterprises, in particular, they include: an effective international development strategy, effective use of marketing and branding, effective management of supply chains, investment in innovation and research, ensuring quality management and compliance with international quality standards, effective financial management, creation of corporate culture, effective use of modern technologies and information systems etc.