Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zavialova, Maryna"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Змістовно-сутнісне розуміння понять «управління маркетингом» та «маркетингове управління» підприємством
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-08) Зав’ялова, Марина; Zavialova, Maryna; Яценко, Наталія; Yatsenko, Nataliia
    Запропоновано та обґрунтовано підхід до визначення і змістовно-сутнісної характеристики понять «маркетингове управління» та «управління маркетинговою діяльністю» підприємства з визначенням зон впливу маркетингу на аспекти діяльності підприємства. An approach to the definition and meaningful and substantive characterization of the concepts of “marketing management and “management of marketing activities of an enterprise with the definition of areas of influence of marketing on all aspects of the enterprise's activity is proposed and substantiated.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback