Browsing by Author "Zavidonova, Nataliia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Онлайн освіта в час викликів: очікування та реальність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Рабійчук, Л. С.; Завідонова, Наталія Іванівна; Zavidonova, Nataliia; Завидонова, Наталия ИвановнаСтаття розглядає деякі аспекти використання хмарних сервісів в освітньому середовищі в час викликів. Надаються приклади використання онлайн платформ Google Class, Zoom, Moodle, ЕdX та Coursera. Описуються переваги та недоліки онлайн освіти. The article deals with some aspects of using cloud services in educational environment in challenging times. It presents the examples of online platforms like Google Class, Zoom, Moodle, ЕdX and Coursera. Advantages and disadvantages of online education are described.Item Функціональний підхід до вивчення іноземної мови(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Рабійчук, Л. С.; Завідонова, Наталія Іванівна; Zavidonova, Nataliia; Завидонова, Наталья ИвановнаСтаття розглядає процес функціонального вивчення іноземної мови та дослідження в цій галузі. Описуються етапи та принципи функціонування мови в процесі усної та писемної комунікації. Пояснюється різниця між функціональним і формальним рівнями оволодіння мовою. Визначається, що функціональний підхід до навчання іноземної мови є засобом ефективної комунікації з використанням мови, що сприяє інтеграції професійних потреб майбутніх фахівців у освітній процес. The article considers the process of functional study of a foreign language and research in this field. The stages and principles of language functioning in the process of oral and written communication are described. The difference between functional and formal levels of language proficiency is explained. It is determined that the functional approach to learning a foreign language is a means of effective communication using the language, which promotes the integration of professional needs of future professionals in the educational process.