Browsing by Author "Zghurska, Oksana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Ensuring food security at the household level: socio-economic diagnostics(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2023) Zghurska, Oksana; Згурська, Оксана; Tashchenko, Anna; Тащенко, Анна; Dyma, Oleksandr; Дима, Олександр Олексійович; Дыма, Александр Алексеевич; Bazhenkov, Yevhen; Баженков, Євген; Safonov, Yurii; Сафонов, Юрій Миколайович; Сафонов, Юрий НиколаевичThe purpose of this scientific article is to research the important issues of food supply in Ukraine at the regional level by diagnosing the current state of food ensuring based on a survey of relevant respondents with the purpose to improve the level of socio-economic development of the country in the long run. In research have been interviewed households from Kyiv of Ukraine according to the following main criteria: physical and economic conditions, food availability, supply and access to food consumption to evaluate household food security status by calculating the sample size, a few details about the target population, its size, variance, margin of error and desired level of confidence in empirical estimates of important variables. In this research, the Minimum Dietary Energy Requirement (MDER) and a threshold that shows the minimum amount of energy needed by a hypothetical average person in the population to be healthy and engage in socially acceptable levels of activity have been examined. The state of nutritional food security in terms of protein, carbohydrate, and fat consumption has been investigated. The main aspect of the results approved that almost half of the respondents are showing conditions of life for them as “just adequate and few people seem not to be satisfied showing «less than adequate». These results are important from the viewpoint of food security as adequate food intake; availability and sustainability are the main components of food security and show the quality-of-life status. It is proved that at the present stage of national economic status human development plays an important role in achieving long-term food security goals. It has been established that in order to attain sustainable food safety at the national level, it is important to improve the population's health condition and to change the existing food consumption models in the country, in households in particular the food basket containing imported foodstuff. This can be achieved through promoting safe and healthy eating habits, education improving in the field of food systems and technologies, and facilitating access to information for consumers and producers. Метою цієї наукової статті є дослідження актуальних проблем продовольчого забезпечення України на регіональному рівні шляхом діагностики сучасного стану продовольчої безпеки на основі здійсненого опитування відповідних респондентів із метою підвищення рівня соціально-економічного розвитку країни в довгостроковій перспективі. У ході дослідження були опитані домогосподарства Київської області за такими основними критеріями: фізичні та економічні умови, наявність їжі, пропозиція й доступ до споживання їжі для оцінки стану продовольчої безпеки домогосподарств шляхом розрахунку розміру вибірки, деталей про цільову сукупність, її розмір, дисперсію, допустиму похибку та бажаний рівень достовірності емпіричних оцінок важливих змінних. Вивчено мінімальну дієтичну енергетичну потребу (МДЕП) і поріг, який показує мінімальну кількість енергії, необхідної гіпотетичній середній людині в популяційній групі для забезпечення здорового способу життя та активної участі в соціально прийнятних рівнях діяльності. Досліджено стан харчової безпеки харчових продуктів за споживанням білків, вуглеводів і жирів. Основний аспект результатів дослідження засвідчив, що майже половина респондентів указують умови життя як «просто адекватні», у той час коли менша частина – «менш ніж адекватні». Ці результати важливі з точки зору продовольчої безпеки, як адекватне споживання їжі; доступність і сталість є основними компонентами продовольчої безпеки та вказують на стан та рівень якості життя. Доведено, що на сучасному етапі розвитку національної економіки розвиток людського капіталу відіграє важливу роль у досягненні довгострокових цілей продовольчої безпеки. Установлено, що для досягнення сталої продовольчої безпеки на національному рівні важливо покращити стан здоров’я населення та змінити існуючі моделі споживання продуктів харчування в країні, зокрема в домогосподарствах. Цього можна досягти шляхом популяризації безпечних і здорових харчових звичок, підвищення рівня освіти в царині харчових систем і технологій, полегшення доступу до інформаційних ресурсів і для для цільових споживачів, і для виробників продовольства.Item Improvement of methodological principles of brand protection in cyberspace(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023) Zghurska, Oksana; Згурська, Оксана; Turovskyi, Oleksandr; Туровський, Олександр; Shevchenko, Olena; Шевченко, Олена Леонідівна; Шевченко, Елена Леонидовна; Zelisko, Inna; Зеліско, Інна; Dymenko, Ruslan; Дименко, Руслан; Safonov, Yurii; Сафонов, Юрій Миколайович; Сафонов, Юрий НиколаевичThe main purpose of this scientific work is to improve the theoretical and methodological foundations of ensuring data protection in cyberspace in the direction of forming a brand protection system to increase its level of recognition, strengthen reputation and increase brand capital as factors of competitive advantages of the organization for the long run. In order to achieve the purpose, general scientific and special research methods have been used in the article, the main of which were the methods of scientific abstraction, generalization and synthesis, analytical diagnostics, descriptive statistics and the index-criterion method. Method of system analysis has been used in the research in order to comprehensively characterize the main aspects of brand protection in the information environment. Methods of steganographic protection of information, areas of their use and requirements for the characteristics of steganographic methods are considered. The importance for companies to carefully research the issues of ensuring a brand image in the environment of a potential target audience by tracking manifestations of abuse of public opinion and a positive attitude towards the brand in order to ensure a high image level, the business reputation of the organization's branding policy, increase the level of data protection in the virtual space, as well as satisfaction and trust of the target audience for the long term are substantiated. Selection and justification of the coefficient of importance and evaluation criteria of steganographic methods, which were chosen and justified for use in ensuring cyber protection of the brand (stability, invisibility, security, complexity of embedding and extracting information). There was carried out the calculation of the weight characteristics in relation to the selected methods of hiding information to ensure cyber protection of the brand. It was established that in a comprehensive comparison of information embedding methods for use in steganographic applications designed to increase brand cyber protection, the best result was shown by integrated methods based on discrete wavelet transformation and discrete cosine transformation. Метою дослідження є вдосконалення теоретичних і методичних засад забезпечення захисту даних у кіберпросторі в напрямі формування системи захисту бренду для підвищення рівня його впізнаваності, посилення репутації та збільшення капіталу бренду як чинників конкурентних переваг організації на довгострокову перспективу. Для досягнення поставленої мети використано широкий спектр методів дослідження, основними з яких були методи узагальнення, наукової абстракції, аналітичної діагностики, описової статистики та індексно-критеріальний метод. Для комплексної характеристики основних аспектів захисту бренду в інформаційному середовищі в дослідженні використано метод системного аналізу. Розглянуто методи стеганографічного захисту інформації, області їх використання та вимоги до характеристики стеганографічних методів. Для визначення оптимального стеганографічного методу кіберзахисту бренду в роботі використано результати досліджень, що базуються на застосуванні методу експертного оцінювання за обраними критеріями. Обґрунтовано важливість для компаній ретельного дослідження питань забезпечення іміджу бренду в середовищі потенційної цільової аудиторії шляхом відстеження проявів зловживання суспільною думкою та позитивним ставленням до бренду з метою забезпечення високого іміджевого рівня, ділової репутації брендингової політики організації, підвищення рівня захисту даних у віртуальному просторі, а також задоволення та довіри цільової аудиторії на довгостроковий період. Здійснено вибір та обґрунтування коефіцієнта важливості й критеріїв оцінки стеганографічних методів, у ролі яких запропоновано стійкість, невидимість, захищеність, складність вбудовування та вилучення інформації, а також проведено розрахунок вагових характеристик відносно обраних методів приховування інформації для забезпечення кіберзахисту бренду. Установлено, що при комплексному порівнянні методів вбудовування інформації для використання в стеганографічних додатках, призначених для підвищення кіберзахисту бренду, найкращий результат показали інтегровані методи на основі дискретного Вейвлет-перетворення та дискретного косинусного перетворення.Item Media planning as a necessarycondition for increasing the efficiencyof business structures’ digitalmarketing activities(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2024) Zghurska, Oksana; Згурська, Оксана; Vynohradova, Olena; Виноградова, Олена; Yerankin, Oleksandr; Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович; Korchynska, Olena; Корчинська, Олена; Ovsiienko, Nataliia; Овсієнко, Наталія Василівна; Овсиенко, Наталия Васильевна; Aisulu, Asan; Айсулу, АсанThe main purpose, presented in this article is to investigate and identify the problematic aspects, key features and factors of effective media planning, a conceptual scheme for creating a digital media plan as an important component of digital marketing in the direction of achieving economic efficiency of business structures. To achieve this goal, in the article, the methods of systematization and generalization, scientific abstraction, and analytical analysis have been used. To highlight the financial component of the implementation of the media plan, the methods of the system approach, system analysis and the method of logical-mathematical formalization were used for the purpose of research and study of objects by displaying the content and structure of media planning in a calculated form. The key role of media planning in digital marketing activity is defined and substantiated as an important component for comprehensive financial planning of an advertising campaign, effective financial analytics for obtaining effective results of business structures’ activity. Based on taking into account structural market transformations in the conditions of informatization and intellectualization of society, the nature of the relationship between economic indicators and the corresponding goals of business structures was determined, which proved the need to include the defined marketing and general business performance goals in the digital media plan. In the direction of achieving high-performance indicators of marketing activities, the article developed a conceptual scheme for creating an effective digital media plan. It is determined that the economic efficiency of marketing project development and implementation will depend on real-time analytics and forecasting, autonomous campaigns and the development of artificial intelligence. It is proved that in a digital media plan, stakeholders, which are representatives of the business structure or with external partners, play a key role in contributing in order to achieve the highest level of business structures’ economic efficiency. Основною метою дослідження є вивчення та визначення проблемних аспектів, ключових особливостей і факторів ефективного медіапланування, розробка концептуальної схеми створення цифрового медіаплану як важливої складової цифрового маркетингу в напрямі досягнення економічної ефективності бізнес-структур. Для досягнення поставленої мети використано методи систематизації та узагальнення, наукового абстрагування, аналітичного аналізу. Для виділення економічної складової реалізації медіаплану використано методи системного підходу, системного аналізу та метод логіко-математичної формалізації з метою дослідження та вивчення об’єктів шляхом відображення змісту й структури медіапланування в розрахунковій формалізації. Визначено та обґрунтовано ключову роль медіапланування в цифровій маркетинговій діяльності як важливої складової комплексного планування рекламної кампанії, ефективної фінансової аналітики для отримання високих показників ефективності діяльності бізнес-структур. На основі врахування структурних ринкових трансформацій в умовах інформатизації та інтелектуалізації суспільства визначено характер зв’язку між фінансовими показниками та відповідними цілями бізнес-структур, що обґрунтувало необхідність включення визначених маркетингових і загальних цілей ефективності бізнесу в структуру цифрового медіаплану. У напрямі досягнення високих показників ефективності маркетингової діяльності розроблено концептуальну схему створення цифрового медіаплану як важливої складової цифрового маркетингу в напрямі досягнення високого рівня економічної ефективності бізнес-структур. Визначено, що економічна ефективність розробки та реалізації маркетингового проєкту залежить від аналітичної обробки та прогнозування даних щодо діяльності бізнес-структур у реальному часі, автономних кампаній та розвитку штучного інтелекту. Доведено, що в цифровому медіаплані стейкхолдери, які є представниками бізнес-структур або зовнішніми партнерами, відіграють ключову роль у сприянні досягненню найвищого рівня економічної ефективності бізнес-структур на довгострокову перспективу цифрового розвитку.