Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zhukova, Liliana"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    The skills of intellectual economy as a new object for data analysis in the conception of learning organisations and talant management
    (FATER Academy of India, 2021-06) Lihonenko, Larysa; Лігоненко, Лариса Олександрівна; Лигоненко, Лариса Александровна; Zhyber, Tetiana; Жибер, Тетяна Василівна; Жибер, Татьяна Васильевна; Zhukova, Liliana; Muravetsky, Sviatoslav; Tsymbalyuk, Igor
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Мета-когнітивні моделі навчання як нова форма інтелектуальних активів організації у VUCA-світі
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-11-10) Жукова, Ліліана Леонідівна; Zhukova, Liliana; Муравецький, Святослав Аркадійович; Muravetskyi, Sviatoslav
    Досліджено завдання мета-когнітивного навчання в умовах VUCA-світу. Визначено роль організації, що навчається, в освоєнні моделі мета-когнітивного навчання. Позначено нові рівні інтелектуальних активів організації у зв'язку з впровадженням моделі мета-когнітивного навчання. The problems of metacognitive learning in the conditions of the VUCA world are investigated. The role of the learning organization in the development of the meta-cognitive learning model is determined. New levels of intellectual assets of the organization are identified in connection with the introduction of the meta-cognitive learning model.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback