Browsing by Author "Zhuravska, Larysa"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Аспекти управління самостійною роботою студентів в умовах ступеневої освіти(Подільський державний аграрно-технічний університет, 2017) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Бондар, М. М.; Bondar, M. M.; Черниш, М. О.; Chernysh, M. O.Вступ. У статті досліджуються особливості управління самостійною роботою студентів на різних рівнях вищої професійної освіти. Ступенева освіта з одного боку є необхідною умовою: для підвищення пізнавальної мотивації студентів та свідомого інтересу до самостійної навчальної діяльності; значно впливає на формування комунікативності, на тип мислення та реальну оцінку індивідуальних особливостей студента; обумовлює більш якісне поглиблення знань з відповідних напрямів науки; відкриває перспективу поліпшення якості навчання. З іншого впливає на: вирішення проблеми управління самостійною роботою студентів; вибір форм та засобів для досягнення кінцевої мети навчання. Мета: дослідження особливостей управління самостійною роботою студентів вищих навчальних закладів на різних рівнях освіти, що є надзвичайно широкою проблемою, яка потребує глибокого вивчення. Методи. Аналіз психолого-педагогічної літератури, педагогічне спостереження, самоаналіз. Результати. Нині існуюча ступенева система підготовки фахівців згідно з цільовими та змістовними настановами передбачає створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації майбутніх фахівців, оновлення змісту освіти та організації освітнього процесу відповідно до демократичних цінностей, ринкових засад економіки, сучасних науково-технічних досягнень. При виборі засобів управління самостійною роботою студентів необхідно враховувати й уміло застосовувати технології учіння, поділ навчального матеріалу на навчальні одиниці, вибір системи контролю, типи самостійних робіт залежно від рівня самостійності та рівня засвоєння знань, рівня складності завдань. Перспективи. ступенева система підготовки фахівців згідно з цільовими та змістовними настановами передбачає створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації майбутніх фахівців, оновлення змісту освіти та організації освітнього процесу відповідно до демократичних цінностей, ринкових засад економіки, сучасних науково-технічних досягнень.Item Комп'ютерне тестування професійної компетентності державних службовців(Національна академія управління, 2013) Журавський, Вадим Л.; Zhuravskyi, Vadym; Журавский, Вадим Л.; Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса НиколаевнаУ статті розроблено модель системи комп'ютерного тестування державних службовців. Запропоновано створення Центру тестування професійної компетентності та складання екзамену при вступі на державну службу у формі централізованого комп'ютерного тестування.Item Компетенції викладача в управлінні самостійною роботою студентів(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2009) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса НиколаевнаСтаття присвячена визначенню компетенцій викладачів щодо управління самостійною роботою студентів (СРС). Виокремлено чотири групи компетенцій викладача, що забезпечують реалізацію ним функцій управління СРС: загально-педагогічні, особистісні, морально-психологічні та діяльнісні. До діяльнісних віднесено взаємозалежні та взаємодоповнюючі організаційно-методичні, психолого-педагогічні, управлінські компетенції.Item Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2013) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.Item Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», 2012) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, ElviraСтаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.Item Програма формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2014-03-14) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена професійному саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології. The article is devoted to professional development of economic university students. The authors draw attention to significance of psychology & pedagogics discipline and scientific work in professional training of future economists; they substantiate the necessity of applying of a modified course of psychology & pedagogics. Статья посвящена профессиональному саморазвитию студентов в экономическом университете. Авторы обращают своё внимание на значение психолого-педагогической дисциплины и научной работы в профессиональной подготовке будущих экономистов, обосновывают необходимость внедрения программы модифицированного курса по педагогике и психологии.Item Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2015) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена визначенню умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Автори аналізують наукові праці, присвячені формуванню готовності до різних видів діяльності, досліджують існуючі тенденції. У статті описуються запропоновані авторами шляхи реалізації умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в економічному університеті. Conditions of future economist readiness formation for professional self-development are defined in the article. The authors analyze scientific works devoted to readiness formation to different kinds of activity and investigate tendencies that exist. Suggested realization of defined conditions of future economist readiness formation for professional self-development at the economic university is described in the article. Статья посвящена определению условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию. Авторы анализируют научные работы, посвященные формированию готовности к различным видам деятельности, исследуют существующие тенденции. В статье описываются предложенные авторами пути реализации условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в экономическом университете.Item Умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2015-03) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаItem Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів(Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2018) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса НиколаевнаФормування самокерованої, самостійної особистості, здатної управляти розвитком власних здібностей, підвищенням свого професійного і культурного рівня впродовж усього життя – актуальна проблема сучасності. Одним зі шляхів її вирішення є впровадження самокерованого автономного навчання, що розглядається як такий його вид, що забезпечує процес самоуправління навчальною діяльністю, його внутрішню та зовнішню сторони. Досліджено взаємозв’язок між поняттями самоуправління, самокерівництво, автономія навчання в закладі вищої освіти. Акцентовано увагу на відмінності понять і функцій самоуправління та самокерівництва навчанням, охарактеризовано їх особливості. Самоуправління розглядається як процес досягнення цілей навчання, що спрямовується і підтримується виконанням функцій самокерівництва та наданням студентам автономії у навчанні. Воно передбачає здійснення функцій цілепокладання, самопланування, самоорганізації, самомотивації, самоконтролю. Функції самокерівництва навчанням – низка незалежних самовизначень студента: очікувань, цілей, ресурсів, можливостей, культури, власної стратегії і моделі навчання, а також прояв відповідальності, самомотивування, саморегуляції, ініціативи, самооцінки й відповідності їх процесу навчання. Усі функції самоуправління та самокерівництва у процесі їх реалізації інтегруються, здійснюючи синергетичний ефект для досягнення очікуваних результатів навчання. З’ясовано та розведено суті понять «автономія» та «автономність». Автономність – це якість особистості, її самостійність, здатність до самовизначення щодо прийняття рішень і дій студента на основі власних принципів, поглядів, цінностей тощо. Автономія – це визнання і надання автономних прав студенту на розвиток і вияв автономності у процесі навчання, умова формування самостійності і здатності до самокерованого автономного навчання, здійснення процесу самоуправління. Усі підходи знайшли втілення у функціональній моделі самокерованого автономного навчання студентів.